Skip to main content

Hoi, in afwachting van onze glasvezelaansluiting gebruiken wij momenteel het direct online pakket. Deze is momenteel op. Ik heb al meerdere keren gebeld met de klantenservice van KPN voor het opwaarderen van dit pakket. De meneer van het bandje zegt steeds dat dit binnen een uur geregeld is en dat ik een smsje krijg wanneer de 50 gig is bijgeschreven, echter gebeurt er niks. Het is weekend, dus ook niemand bereikbaar bij kpn. Kunnen jullie ons helpen?

Inprincipe moet iemand van De Klantenservice (0800-0402) dat mogelijk kunnen maken handmatig.

Admin: de computer herkent deze vraag ook dus je hoeft er niet perse een medewerker voor te spreken


Bedankt voor je reactie Dragons. Helaas heb ik dit ook al meermaals geprobeerd. Het is al vrij omslachtig om uberhaupt (in het weekend) iemand aan de telefoon te krijgen. Uit eindelijk wel gelukt, maar het is nog altijd niet geregeld. Ik zit nog altijd zonder wifi. Het idee is leuk van de noodoplossing wanneer het nodig is. Echter maakt het opwaarderen van de mb’s het omslachtig en irritant. Jammer dat dit zo moeizaam gaat en je niet gewoon onbeperkt kunt internetten (waar ik wel nog steeds gewoon voor betaal, want dat passen ze niet aan). Begin me inmiddels echt te ergeren. Jammer, ben normaal altijd zeer te spreken over (de service van) KPN.


Hoi @Northernstar15, welkom op ons forum! Dit is iets waarvoor je inderdaad het beste kan bellen maar er kan helaas soms dus even een werkdag overheen gaan voordat de bundel actief is. Sorry voor het ongemak!