Skip to main content

HALLO. Ik heb deze week al een bericht gehad, en nu weer een brief dat ik de apparatuur nog niet terug gestuurd had. 

Ik heb het Direct Online Pakket mee gegeven aan de monteur die destijds is geweest voor de storing!

Mvg Mieke Tillaar

kenmerk brief 0131228803/49

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


Hoi @Mieke Tillaar. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je hier nog berichten over ontvangt. Ik zal aan onze logistieke afdeling doorgeven dat het pakket is meegenomen door onze monteur. Zou je daarvoor je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan geeft ik het door. Laat je een berichtje achter in dit nodig nadat je dit hebt gedaan?


Ik zie dat je jouw gegevens nog niet hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb ook gisteren, 14 oktober 2020, de desbetreffende brief gekregen dat ik het pakket moet terugsturen. Dit pakket heb ik reeds meer als een maand geleden geretourneerd.

Mijn gegevens zijn: ******

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb ook gisteren, 14 oktober 2020, de desbetreffende brief gekregen dat ik het pakket moet terugsturen. Dit pakket heb ik reeds meer als een maand geleden geretourneerd.

Het terugsturen het pakket en de brief hebben elkaar dan waarschijnlijk gekruist. Deze brief kan als niet verzonden beschouwd worden. Ik heb aan de logistieke afdeling doorgegeven dat je het pakket al retour hebt gestuurd.