Skip to main content

Na vele malen bellen nog steeds geen opwaardering direct online pakket (mobiele wifi huawei). Afsraken worden niet nagekomen door de klantenservice.

Middels deze weg nogmaals een poging om mobiel internet te krijgen geregeld. HELP!!

SIM nr: *****

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en simkaartnummer verwijderd

 

Beste @Noodpakketjes, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit niet lukt! Als jij 0800-0402 belt met het (mobiele) telefoonnummer dat gekoppeld is aan jouw vaste diensten, dan kom je als het goed is, uit in het keuzemenu. Als je daar inspreekt dat je je noodpakket wilt opwaarderen, zou dit automatisch moeten gebeuren. Zonder tussenkomst van een klantenservice medewerker. Is dit bij jou niet het geval? Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je verder. 


Hi @Noodpakketjes! Is er ondertussen weer extra data beschikbaar gemaakt voor je?


Beste Bram,

Ik heb nog steeds geen mogelijkheid om gebruik te maken van de mobiele wifi. Berichten komen wel binnen via sms, maar verder geen verbinding. Mogelijk ligt de oorzaak bij de SIM-kaart? De melding bij openstellen van wifi is: verbonden zonder internet (op de telefoon en laptop en tablet).

Graag een oplossing hiervoor wan dit duurt al dagen..


Na vele malen bellen nog steeds geen opwaardering direct online pakket (mobiele wifi huawei). Afsraken worden niet nagekomen door de klantenservice.

Middels 

 

@Marcia_ gegevens van mij zijn bijgewerkt.

En wat je aangeeft om dit probleem te verhelpen werkt niet. Vandaar mijn klachten..

 

 

 

 


@Noodpakketjes wat bedoel je precies met berichten via SMS? De bevestiging dat we de bundel hebben geactiveerd? Ik heb in ieder geval een aanvraag gedaan de simkaart opnieuw te laten activeren. Dit mag maximaal 1 werkdag duren. Zou je voor de zekerheid de simkaart nog een keer opnieuw willen plaatsen?


Hallo Bram,

Inderdaad bevestiging, (de berichten) dat de bundel door KPN zou geactiveerd zijn. Maar dus niet dat het werkt.

Ik heb de sim kaart al een aantal keren opnieuw geplaatst. Ook op jouw verzoek nog een aantal keren. Echter zonder gewenst resultaat.


Ik zie dat Bram twee uur geleden een heractivatie van de simkaart aangevraagd. Dat zou dus in de loop van morgen geregeld moeten zijn. Als dat niet zo is, laat het weer even weten. Dan moeten we kijken hoe we het op een andere manier opgelost krijgen!


Hallo Marcia,

Het heeft niet geholpen.


@Noodpakketjes dan zal er toch echt iets kapot zijn aan de simkaart. Ik heb een aanvraag gedaan je zo snel mogelijk een nieuw direct online pakket te sturen. We houden je op de gebruikelijke manier op de hoogte. 


@Noodpakketjes ik zag dat er een nieuw Direct Online Pakket is gestuurd. En ook dat ik pardoes hier geen reactie heb geplaatst. Verder lijkt het erop dat ondertussen zelfs de verbinding het alweer doet. Daarom sluit ik het topic. 🙂


Beste Bram,

Inderdaad nog steeds in afwachting op het "nieuwe noodpakket". Het duurt allemaal veel te lang. En dat ik als klant overal achteraan moet zitten om iets geregeld te krijgen. Erg jammer en weinig goeds ervaren met KPN. Ben zeer benieuwd hoe het dit keer afloopt.


De melding bij openstellen van wifi is: verbonden zonder internet (op de telefoon en laptop en tablet).

 

En dan ben je zeker weten verbonden met de wifi van de Huawei? Of met de wifi van het modem die geen internet geeft?


Met de wifi van de Huawei.

Hoelang gaan we hier nog over door?

Word ik weer niet serieus genomen?

Ik wacht op het nieuwe noodpakket, hoe zit het daarmee?


Met de wifi van de Huawei.

Hoelang gaan we hier nog over door?

Word ik weer niet serieus genomen?

Ik wacht op het nieuwe noodpakket, hoe zit het daarmee?

 

Excuus. Ik zal je voortaan niet meer proberen te helpen.


@Noodpakketjes ik ben het met je eens dat het te lang duurt. Ik heb een e-mail naar het team gestuurd met de vraag waarom dit mis gaat. En het verzoek alsnog een nieuw DOP te sturen. 

 


Dankjewel Bram. In afwachting op het verdere verloop.