Skip to main content

Doet kpn aan studenten korting?

Hallo @sara had , nee daar doet KPN niet aan, ook niet aan seniorenkorting😎


Er is wel een verzorgingstehuis aanbod. 3 jaar geleden kreeg een aangetrouwd familielid dat aangeboden. 
 


 


Nee @sara had ,

Tenzij jij een gehusselde student bent, want je kunt wel husselkorting krijgen…. 😋


Er is wel een verzorgingstehuis aanbod. 3 jaar geleden kreeg een aangetrouwd familielid dat aangeboden. 
 


 

@Parossa Ik neem aan dat het verzorgingstehuis een zakelijke klant is, die op een voor ouderen in een vereenvoudigde vorm gecommuniceerd de aansluiting tegen kosten in rekening brachten.

Zou een studentenhuis natuurlijk ook kunnen doen. Maar nemen dan wel alle ondersteuning over. De klant (rechtspersoon) is achter het aansluitpunt volledig zelf supporting en de student is geen klant van KPN. 


Mensen in een verzorgingshuis krijgen dit aanbod:

Die zijn wel gewoon zelf rechtstreeks klant bij KPN. Heeft niets te maken met zakelijke abonnementen. 

Plaatje komt uit dit topic:

https://forum.kpn.com/facturen-en-administratie-125/er-zijn-monteurskosten-in-rekening-gebracht-bij-aansluiting-in-zorgflat-575432?postid=1618093#post1618093

Wat verder de achterliggende gedachte achter deze actie is snap ik niet helemaal. Alsof alle ouderen in het verzorgingshuis straatarm zijn ofzo?

Waarom dat onbeperkt bellen naar het buitenland er bij zit snap ik bovendien al helemaal niet.


Mensen in een verzorgingshuis krijgen dit aanbod:

Die zijn wel gewoon zelf rechtstreeks klant bij KPN. Heeft niets te maken met zakelijke abonnementen. 

Plaatje komt uit dit topic:

https://forum.kpn.com/facturen-en-administratie-125/er-zijn-monteurskosten-in-rekening-gebracht-bij-aansluiting-in-zorgflat-575432?postid=1618093#post1618093

Wat verder de achterliggende gedachte achter deze actie is snap ik niet helemaal. Alsof alle ouderen in het verzorgingshuis straatarm zijn ofzo?

Waarom dat onbeperkt bellen naar het buitenland er bij zit snap ik bovendien al helemaal niet.

@Nick83 bedankt, 

Ik nam het aan en ben nu dus weer wat wijzer. 

Even proberen mee te denken, die ouderen hebben natuurlijk vaak kinderen die in het buitenland op vakantie gaan. De kosten voor KPN voor bellen buitenland zullen wel beperkt zijn, dus voor mij zeker een leuke geste.   


Precies @Nick83 dat is het aanbod, rechtstreeks via de Kpn. 
 

Kwaliteit heeft een prijs en dan hebben ouderen al geleerd, dus die krijgen dit aanbod.

 


Grapje hoor, flauw grapje.


Ik denk dat ziggo voor verzorgingshuizen een heel goed aanbod heeft. En dat KPN daar in mee moet gaan, anders maakt het geen schijn van kans. 

De meeste verzorgingshuizen hebben een coax netwerk. Tot voor kort had iedereen daar gewoon tv op de kamer voor (bijna) niets. Tegenwoordig is dat signaal versleutelt volgens mij. Dus zomaar een extra tv aansluiten, dat gaat niet meer denk ik.

Tegenwoordig moet ook bij Ziggo iedereen gewoon een eigen abonnement hebben vermoed ik. Maar dat zal misschien wel niet zoveel kosten. Ziggo zal daar wel iets scherp geprijst voor hebben. Vandaar dat KPN dit er tegenover gezet heeft misschien. 

Internet gebruiken de meeste ouderen toch niet zo intensief. Dat gratis bellen naar het buitenland is denk ik ook bullshit. Maar zo komt je op een mooie prijs uit van 70 euro natuurlijk.

"Van 70 euro voor € 38,50" klinkt heel voordelig natuurlijk… Gewoon marketing 🙈


 

De meeste verzorgingshuizen hebben een coax netwerk. Tot voor kort had iedereen daar gewoon tv op de kamer voor (bijna) niets. Tegenwoordig is dat signaal versleutelt volgens mij. Dus zomaar een extra tv aansluiten, dat gaat niet meer denk ik.

Is gewoon nog mogelijk hoor, alleen analoog niet meer.

Dat gratis bellen naar het buitenland is denk ik ook bullshit.

En omdat ouderen het niet doen, kost het KPN ook niks😋

Maar studenten korting is niet zo’n gek idee denk ik, die mensen hebben vaak niet zo veel te besteden.


 

 

Maar studenten korting is niet zo’n gek idee denk ik, die mensen hebben vaak niet zo veel te besteden.

Dit begint een politieke discussie te worden. Er zijn rijke ouderen en die hebben rijke kinderen. Maar jammergenoeg is dat de kleinste groep.  Gewoon een component van maken voor de studiebeurs.Â