Skip to main content

Steeds valt de internet weg geen gb er meer opstaan gisteravond gebeld zou een mail doorgestuurd worden nog geen internet gebeld zou binnen het uur gb op de dongel gezet worden 2 uur gewacht nog niks weer gebeld weer binnen het uur zou het geregeld zijn.

door een fout met de glasvezelkabel die nog aangesloten moet worden terwijl ik de verhuizing 3 weken voor intrek al door had gegeven zit ik nu zonder internet weet iemand hoe ik wel de dongel opgewaardeerd krijg

Hoi @Agathe1980, welkom op ons forum!
De snelste manier om je noodpakket opgewaardeerd te krijgen is door ons te bellen op 0800-0402 vanaf het bij ons bekende contacttelefoonnummer. De computer herkent je nummer en dat je een noodpakket heeft en waardeert hem dan automatisch op.
Als de computer je nummer niet herkent of je belt vanaf een ander nummer kan een collega het verzoek voor je indienen, het noodpakket wordt dan binnen een werkdag opgewaardeerd.


Dank je wel maar het bleek dat de dongel niet goed werkte of tenminste niet opgewaardeerd werd zelfs na 5x gebeld te hebben er zou een ander noodpakket gestuurd worden maar werd toch weer een nieuwe dongel vanmorgen weer gebeld en weer een nieuwe poging voor een ander noodpakket met modem en tv kastje zonder glasvezel want het is nog steeds niet bekend wanneer er een monteur komt die het kastje hier aan de muur komt bevestigen zodat daar mijn modem aangesloten kan worden met glasvezel en als klap op de vuurpijl ook nog eens zonder overleg mijn verhuizingsdatum verplaatst terwijl wij dus al op het nieuwe adres wonen maar ja we wachten maar weer eens afÂ