Skip to main content

Ik heb een nooddongel gekregen. Omdat we verhuisd zijn en op het nieuwe adres nog geen glasvezel hebben. Nu krijg ik sinds 2 dagen alleen maar de melding dat we WiFi hebben maar geen internet verbinding. Geen enkel apparaat doet het op het internet. 

Reset al gedaan maar geen resultaat.

Hulp zou fijn zijn. 

@Nood dongel werkt niet Welkom op het forum. 

Erg lastig als je geen internet verbinding kunt maken. 

Hij heeft dus eerder wel gewerkt maar doet het sinds 2 dagen niet meer? 

Ik weet niet hoe lang je de dongel al hebt maar het zou kunnen dat de data op is. 

Hiervoor zou je het beste even kunnen bellen met 0800-0402. In het menu kun je dan om opwaarderen vragen! 


Klopt sinds 2dagen krijg ik de melding: verbonden zonder internet.

Ik heb vanmiddag 2 maal gevraagd om opwaarderen alleen er is tot nu toe nog niks veranderd. 

 


@Nood dongel werkt niet In principe is het zo dat het opwaarderen maximaal een werkdag kan duren. 

Ik heb nogmaals het verzoek bij mijn collega's neergelegd om de dongel op te waarderen. 

Zij zullen dit zo snel mogelijk doen. Mocht er morgen nog geen data zijn, zou je dit dan kunnen laten weten? 


Hoi N,

 

Nee het werkt helaas niet of nauwelijks.

Wij worden ook al sinds november aan het KPN lijntje gehouden 🙈

 

succes!


@Nood dongel werkt niet In principe is het zo dat het opwaarderen maximaal een werkdag kan duren. 

Ik heb nogmaals het verzoek bij mijn collega's neergelegd om de dongel op te waarderen. 

Zij zullen dit zo snel mogelijk doen. Mocht er morgen nog geen data zijn, zou je dit dan kunnen laten weten? 

Jup ik laat het jullie weten, alvast bedankt! 


Hoi N,

 

Nee het werkt helaas niet of nauwelijks.

Wij worden ook al sinds november aan het KPN lijntje gehouden 🙈

 

succes!

Okee ik hoop en ga er vanuit dat ik professionele hulp krijg van kpn tot nu toe altijd erg tevreden geweest met de kwaliteit en service.

Jullie ook succes 😉


@JovV Erg vervelend dat je zelf ook problemen ervaart. 

Ik zie dat je hiervoor je eigen topic hebt. Op dit topic zullen we zo snel mogelijk en uiteraard ook zo goed mogelijk reageren. 

Ik zou je dan ook willen vragen niet (off-topic) te reageren in topics van anderen. 

In je eigen topic of on-topic ben je uiteraard vrij om te reageren. 


Er is nog niks verander.. meer dan 24uur geleden heb ik voor het eerst opgewaardeerd.

Iemand aan de telefoon gehad die mij vertelde dat er een nieuwe dongel opgestuurd zou worden. Maar ook daar nog geen enkel bericht over gehad in SMS of mail vorm. Ook geen bericht van postNL dat die onderweg is. 

 


Ik heb de vraag even bij onze collega's uitgezet waarom het niet werkt @Nood dongel werkt niet, kun je het simkaartnummer van de dongel nog toevoegen aan je profiel en ons dat hier even laten weten? Deze hebben zij nodig om het uit te zoeken.


Ik heb de vraag even bij onze collega's uitgezet waarom het niet werkt @Nood dongel werkt niet, kun je het simkaartnummer van de dongel nog toevoegen aan je profiel en ons dat hier even laten weten? Deze hebben zij nodig om het uit te zoeken.

Ik heb het bij informatie over mij neet gezet. Op dit moment werkt het weer nadat hij handmatig is aangevuld.met 100gb door een collega van de klantenservice.  Ook is de andere nooddongel verzonden, alleen naar het verkeerde 'oude' adres. En kan ik dit zelf niet aanpassen via postNL 


Op dit moment valt het internet continue weg. 


Er is inderdaad weer 100GB aan data opgezet. Mijn collega's geven aan dat nu ook weer in het vervolg het automatische proces goed moet gaan met het opwaarderen. 


Er is inderdaad weer 100GB aan data opgezet. Mijn collega's geven aan dat nu ook weer in het vervolg het automatische proces goed moet gaan met het opwaarderen. 

Is het niet mogelijk tijdelijk een andere aansluitingsmogelijkheid te krijgen? We zijn van 2gb internet naar 100kbs download en 13kbs upload gegaan. En dit zal nog wel een tijd zo aanhouden aangezien de glasvezel kabel nog gelegd moet worden. We hebben een coax aansluiting en eenouderwetse kpn kast in de woonkamer. Wij hebben internet nodig voor ons werk thuis. Op mijn telefoon krijg ik nog steeds de melding 'verbonden zonder internet' 


Ai dat is natuurlijk niet praktisch. Je kan nog even proberen om de router iets anders neer te zetten, Doorgaan is dit helaas niet mogelijk omdat er niet twee orders naast elkaar kunnen lopen. Is er wel een melding voor je aangemaakt voor onze Technische Dienst?


Ik hoop dat die is aangemaakt.. ik zelf heb aangegeven dat er een kabel aangelegd mag worden. Een collega zou dat doorgeven. Maar zou fijn zijn als het voor de zekerheid gecheckt wordt. Nog een andere oplossing voor het wegvallen van de verbinding? 


@Nood dongel werkt niet Ik heb voor de zekerheid nogmaals een ticket doorgezet naar de orderbehandelaars en dat ook weer doorgegeven. Waar staat de Mobiele router nu dan precies? Staat die in de meterkast of ergens anders. Ik ben toch bang dat het dan een kwestie van ontvangst is. Heb je normaal wel goed mobiel bereik daar?


In de woonkamer staat hij. Normaal geen problemen gehad met WiFi of normaal internetverbinding van de telefoon. 

Internet snelheids test is gedaan via lan kabel. 

Fijn dat je de tickets hebt doorgezet.