Skip to main content

Sinds februari 2022 wonen wij in een nieuwbouw woning. De glasvezel kabel hangt netjes in de meterkast maar volgens kpn is deze nog niet gereed voor aansluiting??? Om ons toch internet te kunnen leveren hebben we een direct online pakket toegestuurd gekregen. Dit direct online pakket werkt via een sim kaart waar data op staat. Helaas blijkt kpn zelf niet te weten welk simkaartje wij hebben waardoor het eenvoudig via het bandje opwaarderen niet werkt. Voorheen koste het mij twee telefoontjes met de klantenservice voordat ik door een gedreven medewerker verder geholpen werd en er extra moeite gedaan werd om mijn direct online pakket weer in de lucht te krijgen. Helaas is het sinds twee weken geleden ineens onmogelijk om een gedreven medewerker aan de lijn te krijgen en wordt zelfs in sommige gevallen na 5 min in de wacht te staan de verbindingen verbroken. Ook het indienen van een zogenoemde ticket om door de back office teruggebeld te worden haalt niks meer uit aangezien ook de backoffice geen contact zoekt. Doordat er thuis dus geen wifi meer is hebben wij ook onze databundels er doorheen gewerkt en hebben we nu dus 0,0 internet. Ondanks dat we hier wel ruim €100 per maand voor betalen. Na tientallen pogingen om het via de klantenservice voor mekaar te krijgen is dit mijn laatste redmiddel om service te krijgen 

@evens90 Als u uw profiel van dit forum aanvult met de gevraagde gegevens en zeker het juiste telefoonnummer en simkaartje ( alleen zichtbaar voor de moderators ), dan zal een moderator u  direct verder kunnen helpen en u in no time weer voorzien van een nieuwe databundel.