Skip to main content

Goedenavond.

Op blackfriday kwam een een verkoper van Ziggo met een mooi aanbod alles zou geregeld worden Had de verkoper nog gemeld dat ik alleen glasvezelkabel in mijn woning heb dat was geen probleem. Helaas bleek dit niet waar te zijn 2 januari een monteur gehad en het kon dus toch niet 3 januari gebeld met het verhaal naar Ziggo en ze zouden mijn nieuwe contact beëindigen.

4 januari gebeld met KPN die kreeg ik helaas niet meer te pakken op 3 januari na het gesprek met Ziggo.

Ik heb aangegeven dat ik gewoon wou blijven bij de KPN. De beste man die ik toen sprak zei dat is geen probleem en mijn aansluiting zou behouden blijven zodat ik niet zonder verbinding zou zitten.

Nou u raad het al ze hebben mij afgelopen nacht toch afgesloten. Vandaag gebeld met de KPN en moet nu dus 3 weken zonder internet zitten terwijl ik gewoon nog alles in huis heb van de KPN. 

Heb een nieuw abonnement afgesloten maar moet dit nou echt zo lang duren ? 

Hoor graag of er een snellere manier om weer verbinding te krijgen

Met de KPN te bellen wordt ik ook van het kastje naar de muur gestuurd 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


En zie dat ik wel heb betaald tot 25 januari echt raar


Wat een rotsituatie @Patrick Kuipers 😑

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Ik beloof niks, maar wil wel graag even met je meekijken naar hoe de vork precies in de steel steekt, en of we nog iets kunnen doen om je sneller weer online te krijgen!


Goedenavond zojuist ingevuld 

Mvg Patrick Kuipers 

 


Bedankt! Ik zie inderdaad dat het oude abonnement al volledig is opgeheven en dat er een nieuwe bestelling gedaan is. Ik ga proberen een noodpakket voor je te regelen, zodat je in de tussentijd gebruik kunt maken van mobiel internet en Digitenne. Dit betreft een bijzondere situatie, dus ik kan niet garanderen dat het gaat lukken, maar ik hou je op de hoogte. 


Hartelijk dank voor de genomen moeite.

We hopen het van harte 

Mvg Patrick Kuipers 


Goedenavond is er toevallig al iets meer bekend?

Vriendelijke groet Patrick Kuipers 


Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad, dus ik ben er opnieuw achteraan gegaan. Ik realiseer mij dat dit nu allemaal nogal kort dag is, aangezien de monteur maandag al komt. 


Goedemiddag ja kreeg ook heel raar.

Is er de mogelijkheid dat u mij belt ?


Ik heb de verkeerde quote gebruikt maar krijg dit van Maja niet weg

Over het algemeen is KPN coulant, maar er zijn medewerkers die denken dat ze elke regeling in het voordeel van KPN moeten laten uitvallen, sneller zelfs dat aan de regel voldaan is. Als het telefoonnummer is overgenomen door Zigo, kan KPN afsluiten. Maar volgens mij was hier nog helemaal niet aan voldaan. 

Ik zou in jouw geval dit proberen als alles gereed is: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/ 


Ik heb nu nét bevestiging dat er een noodpakket bestuurd is. Je kunt deze vanaf morgenmiddag bij de Bruna ophouden. Je ontvangt een sms als deze daar ligt.


Oké  in iedergeval hartstikke bedankt voor alle moeite 

Met vriendelijke groet patrick KuipersÂ