Skip to main content
Antwoord

Door kabelbreuk al enkele weken zonder internet en tv

• May 30, 2025
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Wij zitten al weken zonder internet en TV door een (glasvezel) kabelbreuk. Na veelvuldig overleg en bellen met de helpdesk van KPN is er een noodpakket geleverd wat helaas niet of maar beperkt werkt. De Digitenne antenne heeft alleen bereik ergens buiten op een vensterbank. KPN kan niet aangeven wanneer de problemen zullen zijn opgelost en communiceert ook totaal niet proactief. Het lijkt erop dat ze het zelf niet als een storing zien die ze zelf moeten verhelpen maar dat ze dit zien als een probleem dat een ‘kabellegger’ moet oplossen. We zijn er langzaam wel klaar mee en vragen ons af wat we kunnen doen om toch weer normale internet en TV te krijgen. We zijn echt radeloos. Vooral door het feit dat we het gevoel hebben totaal niet serieus te worden genomen. Elk advies of tip die kan leiden tot een oplossing wordt gewaardeerd.  

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@JAC van Gils, welkom op onze community! Wat balen dat je zo lang zonder zit! Ik hoop dat ze m snel gerepareerd hebben!

Voor inhoudelijke vragen over jouw storing kun je t beste telefonisch contact houden met mijn collega's op 0800-0402 of door een terugbelafspraak te maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2025

Vandaag (30 mei) weer telefonisch contact gehad met een super vriendelijke mijnheer van KPN. Zijn antwoord was “Wacht even geduldig af. Ik heb een mail gestuurd naar onze backoffice en zij gaan u bellen. Dat kan best wel eens op korte termijn zijn” 😫

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 30, 2025

Is er wel al een monteur van KPN geweest?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2025

Er is een monteur geweest. De kabelbreuk is op 116 meter van onze woning. Daarna hebben we een noodpakket ontvangen (Digitenne). Misschien dat een monteur wel de Digitenne ontvangst kan verbeteren. We hebben meermaals aangegeven dat het noodpakket niet echt bruikbaar is door de slechte ontvangst.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@JAC van Gils, welkom op onze community! Wat balen dat je zo lang zonder zit! Ik hoop dat ze m snel gerepareerd hebben!

Voor inhoudelijke vragen over jouw storing kun je t beste telefonisch contact houden met mijn collega's op 0800-0402 of door een terugbelafspraak te maken.