Skip to main content

5 mei zou een monteur langskomen om ons op glasvezel aan te sluiten in onze nieuwe woning. 

De monteur stelde vast dat er een breuk was, waarschijnlijk in de tuin. Als de breuk hersteld zou zijn zou alles meteen werken.
De volgende monteur, die de breuk in de tuin zou herstellen, stelde vast dat de breuk 80 of 100 meter verderop was, in de straat. Hij trok de kapotte kabel onze huiskamer in, waar hij nog ligt. Hij zou doorgeven aan KPN dat er gegraven moet worden.
Wie gaat wanneer een nieuwe kabel trekken naar het huis? Iedere keer als we KPN bellen weet niemand iets. Ondertussen kunnen wij geen optimaal gebruik maken van internet, terwijl we daar wel voor betalen.

Hoi @nielsdolieslager! Goed dat je contact met ons opneemt.

Je wilt nu graag weten wanneer de glasvezel tot aan jouw woning gerepareerd wordt. Dit doet KPN Netwerk, onze netwerkbeheerder. Je kunt het sowieso daar navragen.

Maar ook ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?


Okee, ik heb de gegevens net ingevuld.
We hebben herhaaldelijk contact gehad met KPN Netwerk. KPN Netwerk zegt dat VolkerWessels het moet oplossen maar bij VolkerWessels sturen ze tot nu toe alleen monteurs die weg gaan nadat ze alleen even gekeken hebben. 8 juni komt er weer iemand van VolkerWessels maar niemand bij VolkerWessels kan ons vertellen of die persoon een kabel komt trekken.

Iemand heeft de titel veranderd. We hebben helemaal geen internet door de glasvezelkabel, alleen via een noodpakket.


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik zie dat je op 24 en 25 mei ook het online klachtenformulier gebruikt hebt. Het laatste bericht dat ik zie is dat mijn collega jou op 25 mei rond 1 uur heeft gesproken. Mijn collega heeft tijdens dat gesprek bevestigd dat VolkerWessels 8 juni met een graafploeg langs komt.

Op dit moment is het dus wachten op VolkerWessels. Je hebt al een noodpakket gekregen, zodat je in ieder geval online bent. Meer kan ik nu niet voor je doen.


De graafploeg is inderdaad gekomen maar heeft nog steeds geen kabel aangelegd.


Klopt het dat je inmiddels weer online bent, @nielsdolieslager?