Skip to main content

Deze kast zit al in onze muur sinds we dit huis kochten.(Bouwjaar 1970)We wisten tot voor kort niet wat het was ook de makelaar kon het toen de tijd ons niet vertellen en de gemeente ook niet.Wij hadden zoiets laat maar hangen het hangt ons niet in de weg.Maar nu is deze kast wel een probleem geworden, want er komt nu water /vocht via deze kast ons huis binnen via de muren waardoor er dus nu schimmel op mijn binnenkant muren staat en vocht.Ik ga ervan uit dat deze kast spoedig weg gehaald kan gaan worden en de lekkage opgelost wordt.Graag een reactie en zou graag willen weten met wie ik hierover contact kan opnemen

Oude stap 58 kast in buitenmuur | KPN Community hier staat een telefoonnummer bij


Hallo @Patricia Van Der Gaag Jaspers ,

Dan kan je het beste bellen met 0800-0150.Dat is kpn netwerk.

Ik denk dat deze kast vervangen moet worden.


Hoi Martijn,

 

Bedankt voor je reactie,maar denk dat de kast gewoon verwijderd moet worden,want ga ervan uit dat het niet meer in gebruik is.Wonen hier al 15 jaar en er is nog nooit iemand voor lang geweest.Sleutel gaten zijn niet eens meer te gebruiken.Maar zal ze gaan bellen ben benieuwd hoe snel ze dit gaan oplossen.