Skip to main content

Goedemorgen,

sinds vandaag 3 juli is mijn WiFi verhoogd .

Door deze verhoging heb ik sinds 3 juli geen verbinding meer met WiFi . De klantenservice kan het probleem ook niet oplossen. Ze sturen een monteur die pas over 3 dagen kan komen.

vanaf vandaag tot het moment dat er een monteur kan komen kan ik niet mijn werk uitoefenen vanuit huis.

Het mag toch niet zo zijn dat ik door schuld van KPN 3 dagen moet wachten voor het probleem is opgelost .

Ik ga er toch vanuit dat de technische dienst dit probleem op afstand gelijk kan oplossen.

Zij hebben mijn WiFi snelheid verhoogd en gelijk storing veroorzaakt.

Nogmaals door dit probleem kan ik niet vanuit huis werken.

kan dit niet sneller worden opgelost.

ik ga er van uit dat de service van kpn  sneller kan dan 3 dagen wachten. De fout is ook door kpn veroorzaakt!!

Gaarne een reactie van de technische dienst?

Hallo @Rmal je bedoelt waarschijnlijk dat je internetsnelheid verhoogd is.

Wifi heeft KPN niets mee van doen, dat is een thuiszaak.

Als je glasvezel hebt, haal dan de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart.

Herstart daarna ook je modem/router even.

Werkt alles nu weer goed, zowel bekabeld en als draadloos en haal je, bekabeld gemeten, de verhoogde snelheid?

 


Vanaf vandaag is mijn WiFi snelheid verhoogd.

sinds het verhogen van de snelheid ( dus vandaag)is er geen WiFi verbinding meer.

Gisteren was er nog niets aan de hand.

de door u hierboven genoemde handeling zijn uitgeoefend samen met klantenservice .

Dit gaf geen oplossing.

Vanaf het moment dat mijn wifi snelheid is verhoogd heb ik geen verbinding meer met  wifi .

Je gaat er dan van uit dat het ene met het ander te maken heeft.

kunnen jullie mij hierbij helpen?


Hallo @Rmal bekabeld werkt alles dus wel goed en behaal je de nieuwe snelheid?

Welk apparaat of apparaten kunnen geen verbinding via wifi meer krijgen?

Als je je op die apparaten de huidige instellingen laat vergeten en weer opnieuw opbouwt, lukt het dan wel?

 


Sorry wij hebben het niet bekabeld geprobeerd.

Mijn WiFi op telefoon, laptop en tv werkt niet.

Telefoon geeft aan geen WiFi verbinding.

Ik kan toch mijn telefoon en laptop niet bekabelen met het modem .

Het is toch vreemd dat gisteren alles nog deed en na het verhogen alles is weggevallen .

 


Op telefoon en laptop hebben we geprobeerd opnieuw verbinding te maken. 
Dit werkt ook niet!


Gaarne reactie ?

wat kan en moet ik doen?

kunnen jullie mij helpen ?!

eventueel telefonisch contact?


Wat doen de lampjes op uw modem?


Alle lampjes branden groen.

Het lampje WiFi en internet knippert


We hebben al de modem gereset, stroom er af gehaald enz  Alle handelingen die de procedure aangeeft uitgevoerd . Maar alles zonder resultaat.
Bij het doormeten ziet klantenservice dat ik geen internet verbinding  heb.

 


Alle lampjes branden groen.

Het lampje WiFi en internet knippert

Dan is er dus helemaal niets aan de hand. Door een reset zal de naam van uw WiFi netwerk wel veranderd zijn. Dit hoort niet, maar zou misschien kunnen gebeuren bij een aanpassing van het abonnement. Oplossing: vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop inloggen op het modem en weer juist instellen.


Kunnen jullie dat niet voor mij herstellen?

ik zou niet weten hoe dat moet.


Kan dit niet op afstand ?


?????!!


Hoi @Rmal ,

Werkt bekabeld het internet wel?

 

Wat betreft wifi namen:

Het enige wat de klantenservice op afstand kan doen in de wifi-instellingen te resetten.Daardoor word het wifinetwerk gewoon weer zoals op de sticker van het modem staat.

 


Ik hoor van klantenservice dat het een landelijk probleem is.

veel mensen die vandaag de WiFi upgrade hebben gehad. Hebben de storing als ik heb.

Is dit intern niet doorgegeven bij kpn.

ik hoor het net 5 minuten geleden dat dit de hele dag al gaande is,

 

klopt deze informatie of wordt ik aan het lijntje gehouden.

als het klopt dan is het raar dat dit niet eerder aan mij wordt verteld .


Zitten we nu voor niets naar oplossingen te zoeken terwijl er al hard aan wordt gewerkt ?


Die informatie klopt niet @Rmal er vindt helemaal geen wifiupgrade plaats, er kan wel een snelheidsupgrade plaatsvinden.

Je laptop kun je bekabeld aansluiten aan je modem, dan moet je gewoon internet hebben.

Het kan zijn dat door de snelheidsverhoging ook de modem een reset heeft gehad en de winamen en wachtwoorden weer teruggezet zijn naar standaard, zoals op de sticker op het modem staat, met die gegevens moet je dus weer in kunnen loggen.

Succes.

verder kun je bij www.kpn.com/storingen zien of er een storing is op jouw adres.


Kunnen jullie dat niet voor mij herstellen?

ik zou niet weten hoe dat moet.

U moet gewoon zorgen dat u een bekabeld aangesloten pc of laptop in huis heeft. Maar ik krijg het idee dat u die niet heeft? Misschien word het dan toch eens tijd daar over na te denken?

Probeer deze pagina:

https://www.kpn.com/zakelijk/service/internet/netwerknaam-en-beveiligingssleutel.htm#/


.... of wordt ik aan het lijntje gehouden.

Dat denk ik wel...


Als ik aan het lijntje wordt gehouden dat zou heel triest zijn!!!

klopt mijn laptop is niet bekabeld.

Dat moet toch ook niet nodig zijn. Verder heb ik ook geen  WiFi op mijn telefoon.

die kan ik niet bekabelen en de tv en iPad.

moet alles bekabeld worden om met kpn te kunnen werken?

laten we dat niet hopen dan ik beter overstappen naar Ziggo!

Het wachtwoord op de modem is het zelfde als ik gebruik, dus dat kan niet het probleem zijn.


Je geeft aan, het internetlampje knippert.Dan zal jouw modem een Box 12 zijn, correct?Zo ja, dit verklaard wel het een en ander.Er is dan namelijk geen inkomend signaal.

 

Heb je koper of glasvezel?


Maar als je wilt kun je een laptop wel bekabeld aansluiten om te testen en in te loggen in de modem, maar jij wilt zo te lezen de laptop niet bekabeld aansluiten, tja, dan wordt het lastig.

Als je geen wifi hebt is een bekabelde laptop wel een voorwaarde om in te loggen in een modem en de wifi-instellingen te controleren.

Succes @Rmal 

 


klopt mijn laptop is niet bekabeld.

Dat moet toch ook niet nodig zijn.

Wel als u problemen heeft met WiFi. Dan heeft u een bekabelde verbinding nodig om het probleem te onderzoeken. 


Nog even voor de duidelijkheid: u schrijft dat u geen WiFi heeft.

Is uw WiFi netwerk echt weg? Staat het niet in de lijst van beschikbare netwerken? 

Ziet u de WiFi netwerken van de buren wel, maar ziet u uw eigen netwerk niet?

Of is uw WiFi netwerk er wel, maar krijgt u geen internet verbinding als u uw WiFi netwerk aanklikt? 


@Rmal Dat klinkt alsof er een aantal zaken niet goed verlopen zijn. Werkt alles nu weer?Â