Skip to main content

Gisteren heb ik een poging gedaan om een JBL GO 3 speaker te betellen, met een code die ik had ontvangen omdat ik een prijsvraag heb gewonnen. Helaas ontstond tijdens het bestelproces (in de laatste stap) een fout op de website https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/ waardoor de bestelling mislukt is.

Toen de site weer up and running was, bleek mijn code echter niet meer geldig te zijn. Ook heb ik geen bevestiging van de bestelling ontvangen.

Op mijn mailtje aan kpn@consumercare.info van gisteren avond heb ik helaas geen antwoord gekregen.

Wat kunnen jullie doen om dit te verhelpen?

Ondertussen gebeld met 043- 8800150 en het is in behandeling.


Hoi, @Stephane, fijn om te vernemen dat je vraag wordt opgepakt. Even rechtstreeks bellen werkt vaker beter dan de vraag via de mail stellen dus goed dat je dat hebt gedaan. Wil je het laten weten als je antwoord op je vraag hebt?


Helaas nog geen respons. Volgens desk services (dat 045 nr) is er donderdag een mail naar een afdeling van kpn gestuurd met het advies een nieuwe code te verstrekken, maar ik krijg geen respons. Ook niet in de spam box. Ook geen idee naar wat voor afdeling dit gegaan is. @Rick kun jij nagaan wat er is?

 

Ook de webshop apparatuurvoorthuis.kpn.com zou kunnen nagaan wat er met de code is gebeurd tijdens het bestelproces.


Dank!


Nu net alsnog nieuwe code ontvangen.

case closed!


Hoi @Stephane, fijn om te vernemen dat je alsnog de code hebt ontvangen. al heeft dat wel wat langer geduurd. Ik zal het topic sluiten en dan rest mij niets anders dan je veel luisterplezier te wensen met je JBL GO 3!