Skip to main content

Al een geruime tijd (weken lang) ben ik bezig online om een verandering aan te brengen In mijn tv-internet abonnement zie foto, krijg al weken de zelfde melding dat het niet mogelijk is wegens technische problemen aan jullie kant. Ik ben telefonisch bereikbaar op nummer *. 

*Admin: 06-nummer in forum profiel gezet i.v.m. privacy.

Een overstap moment is zeer nabij.


Goedemiddag @Freddy1959, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat het online niet echt wil lukken.. Is dit de eerste keer dat je naar de klantenservice toe bent gegaan hiervoor? Of heb je ook al via chat of telefonisch de wijziging geprobeerd door te geven? 

In ieder geval, mocht het nog niet lukken dan help ik je graag verder. Je hebt al een mooi overzicht geplaatst, dus ik weet precies wat je wil! Alleen heb ik hiervoor wel jouw akkoord nodig en wat meer gegevens. Dus mocht ik het voor je kunnen proberen, vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en geef mij een seintje wanneer dit gelukt is :wink:


Mijn gegevens staan er in zoals aangegeven.


De voordelen die ik heb bij mobiel bellen moeten blijven de kortingen onderling bellen en dubbele GB!. 
 

Vaste lijn mag beëindigd worden zoals aangegeven in het overzicht. 


Een bevestiging zie ik met belangstelling tegemoet met een totaal overzicht van het gehele abonnement zowel thuis als de mobiele abonnementen!. 


@Freddy1959 ik heb de wijziging aangevraagd zoals je hierboven hebt aangegeven. Deze bevestiging komt jouw kant op! De wijziging gaat in per 22 juli aanstaande. Wil je dit toch niet? Dan dien je het voor de 22e aan ons te melden (het liefst via 0800-0402, snelste manier). Aan de mobiele abonnementen heb ik niks gewijzigd, dus daar heb je als het goed is het contract of orderbevestiging nog van. Hier wijzigt verder niks aan, zolang je deze mobiele abonnementen ook niet wijzigt :smile:.


Reageer