Skip to main content

Goedenavond KPN en community,

Allereerst is het natuurlijk een mooi aanbod van KPN om twee SuperWifi punten aan te bieden bij een verhuizing. Dus wat dat betreft 100-punten.

Het nadeel vind ik nu wel, dat KPN erg snel wil gaan. Vanmorgen heb ik mijn komende verhuizing doorgegeven, met een datum van 21/01. Fijn dat KPN de monteur (glasvezel) al op de 6e wil laten langskomen, maar liever pas op de 21e - dit is natuurlijk al aangepast.

De 2 SuperWifi punten zijn echter al wel onderweg naar mijn nieuwe huis, ze worden morgen geleverd volgens PostNL. Op zich fijn dat het snel kan, maar ik heb de sleutel morgen echt nog niet in handen.

Waarom moet ik überhaupt een datum opgeven dat ik verhuis, als KPN toch een eigen plan maakt? Ik ga er natuurlijk van uit dat mijn nieuwe SuperWifi punten op mij liggen te wachten zodra ik de sleutel heb, maar als dit toch iets anders loopt kan ik vast wel aanspraak maken op 2 vervangende exemplaren?

Onder aan de streep is dit natuurlijk vooral klagen omdat het nu onnodig extra moeite kost. Ik hoop alleen echt dat dit niet een voorbode is voor de rest van het traject.

Phil.

Hoi @VER067, welkom hier. 

Als het goed is, is het pakket inmiddels aangekomen. weet je dat? Wellicht contact gehad met de huidige bewoners? Of kon je in de app van PostNL afleveradres aanpassen?

Want het is wel een beetje snel gegaan, dat snap ik. Hoop toch dat je ze in ontvangst kan nemen. 


Het is uiteindelijk gelukt, het pakket ligt klaar.

Nu alleen nog een vlekkeloze glasvezel instalatie, en dan zijn we weer good to go :thumbsup:


Ik hoor graag van je als de installatie is geweest.Â