Skip to main content

Goedemiddag,

Ruim 2 jaar geleden is er bij mij een Experia BOX V10 geinstalleerd. Downloadsnelheid vanaf dat moment (volgens speedtesten) tussen 81 en 90 Mbps en uploadsnelheid tussen 18 en 20 Mbps. Laatste test december 21. Onlangs heb ik weer een drietal testen verricht waarbij de downloadsnelheid niet verder komt dan 38 Mbps en uploadsnelheid zit rond de 8 Mbps. Zowel via Wiffi als kabel. Bij mijn weten is er niets gewijzigd sinds december 21. Kan iemand mij van een reactie voorzien wat er aan de hand zou kunnen zijn? BVHdank.

 

Dag @Marco Jacobs kN je inloggen in het modem? Zoja wil je dat dan doen, ga dan naar status en dan naar geavanceerd.  Kan je daar dan een screenshot van plaatsen? Dan kunnen we zien wat er aan de hand is. Ik heb al een vermoeden 😉


Veel dank Joep


Precies wat ik dacht. Je hebt pairbonding dus twee lijnen en één is er uitgevallen.  Bel de klantenservice 0800-0402.  Er moet vrijwel zeker een monteur komen. Met één lijn zou je eigenlijk nog wel rond de 50 moeten hebben maar wellicht is alles één beetje van slag door de uitval van één lijn.