Skip to main content

Abo aangepast naar 500Mbit down. Up heb ik mooie snelheid (.500Mbit), down (nog) niet, deze blijft rond de 70Mbit. Kan dat ook te maken hebben met het knijpen van de verbinding?

 

ik hoop dat de moderator kan helpen! Vast bedankt!

Hi John,

 

Is dit inmiddels opgelost. Ik heb ook mijn snelheid verhoogd en heb het zelfde.


Ik ben vandaag ook overgegaan naar 500/500 en haal dus maar 120/500, welke versie van de experiabox hebben jullie? V10 hier, heb de vraga ook al via twitter dm bij de webcare neergelegd. Alle standaard dingen als herstarten e.d. zijn al gedaan


Ik heb de Experiabox v10, maar gebruik deze niet. Ik heb mijn UDM rechtstreeks aangesloten en haal daarmee 125 up / 650 down. Met de experiabox is dit 90 up / 320 down. Maandag komt een monteur en heb al op diverse forums gelezen dat dit een probleem is met de NTU. 


Ik zie dat er eenzelfde topic is, misschien kunnen de mods ze mergen? https://forum.kpn.com/internet-9/download-snelheid-lager-dan-upload-snelheid-na-aanpassen-van-het-abonnement-in-onderzoek-513506


Het probleem zat hem in het profiel aan de KPN kant. Deze was administratief niet volledig door gezet. Daarnaast heeft de monteur de demping in de NTU aangepast. Alles werkt nu na behoren stabiel op 500/500.


Ja, idd opgelost, helemaal top!


Ik ben ook gisteren overgaan van 200 naar 500. Upload is goed download blijft 200. Kan er iemand van kpn er naar kijken?


Hoi @Voorop, ik zie dat je hierover zonet ook contact hebt gehad met mijn telefonische collega's en daar iets doorgezet is. Ik kan de precieze voortgang daar niet van zien maar er wordt aan gewerkt!