Skip to main content

Ik heb twee super wifi versterkers. I

n mijn woonkamer heb ik een download snelheid van 200mb ps. Op de eerste en tweede verdieping waar de super wifi apparaten staan heb ik een download snelheid van 70 mb ps. Ik hoor graag hoe dit kan. Ik zou hier ook graag 200 mb ps download snelheid willen

Zijn die wifipunten wel bekabeld aangesloten @Riezteam ?

 


Alle punten zijn aangesloten met een netwerkkabel en hebben al een aantal keer een reset gehad.

Het resultaat blijft hetzelfde.


En als u dan de netwerkkabel uit de SuperWiFi even los trekt en in een pc of laptop steekt, welke snelheid haalt u dan?

Welke SuperWiFi's heeft u? De witte of de zwarte? 

U maakt geen gebruik van een draadloze verbindingset? DVS? Devolo? 

Welk modem heeft u beneden staan?


Het superwifi punt stond in de woonkamer. In de meterkast staat de router. Een zwarte experia ik heb het superwifi punt losgekoppeld en haalde daarna een snelheid van 175/200 mb ps. Dus de snelheid vanaf de router is perfect. De twee superwifi apparaten zijn zwart. 

Op de eeste verdieping heb ik netwerk liggen en daar heb ik het superwifi punt van de woonkamer bedraad aangesloten.

Op de tweede verdieping stond al een bedraad superwifi punt.

Dan hoort  op allebei  toch meer dan 35 mb ps snelheid hebben?  Ik heb straks nog gemeten. En af toe krijg je meer dan 100 mb ps. En het volgende moment is dat weer 35mb ps 


@Riezteam :  We hebben een uitgebreide kennisbank over dit onderwerp:

https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

 

Mijn advies is om dit artikel goed door te lezen: 

 

Als je er hiermee niet uitkomt, laat het ons weten.  Vertel er dan bij welke stappen je allemaal geprobeerd hebt zodat we je beter kunnen helpen.


Reageer