Skip to main content

Vandaag aangesloten upload blijft rond de 900. Dowload dan 10 dan 600 dan weer 300 en dan weer 80. Diverse keren modem reset dan test. Heel even naar 600 maar test erna weer 18 soms wel 7. Kabels ook al nagelopen. Begrijp niks van zo groot verschil. Gaat om bedraad 

Vandaag aangesloten upload blijft rond de 900. Dowload dan 10 dan 600 dan weer 300 en dan weer 80. Diverse keren modem reset dan test. Heel even naar 600 maar test erna weer 18 soms wel 7. Kabels ook al nagelopen. Begrijp niks van zo groot verschil. Gaat om bedraad 

Hoe en waarmee heb je dit getest?


Speedtest kpn ziggo. 


Met kabel op modem. Donwload vliegt echt alle kanten op upload stabiel. 


Ping geeft 2 aan. 


Komisch 3 nu gedaan. 2 geeft aan Rotterdam bij 1 is upload 900 download 100 bij de ander is net andersom. Doe ik test ziggo Utrecht dan ineens 900 800.snap niet veel van. Goed is nog niet die beide 1000 maar goed 


Komisch 3 nu gedaan. 2 geeft aan Rotterdam bij 1 is upload 900 download 100 bij de ander is net andersom. Doe ik test ziggo Utrecht dan ineens 900 800.snap niet veel van. Goed is nog niet die beide 1000 maar goed 

En je test wel met de Speedtest.net App ?


Ja die geeft omgekeerde beeld van test knp 


Download hoog upload laag 


KPN Rotterdam moet je qua Speedtest gewoon even helemaal vergeten, die is sinds Woensdagochtend ongelofelijk instabiel en daar zal je qua download sowieso niks aan gaan hebben:

 

 

KPN Barendrecht en KPN Amsterdam zijn in principe in orde, VodafoneZiggo zijn enkele locaties ook niet helemaal lekker op het moment. VFZ Schiphol is OK, VFZ Eindhoven is ook OK. 


Hi @Nice24! Fijn dat je al wat hulp hebt gehad. 

Zijn de snelheden inmiddels wel beter als je een meting via Speedtest.net App doet? 

Zo niet, doorloop dan ook onze servicetool voor traag bekabeld internet. Hopelijk zit de oplossing daar tussen. 🙂 Zo niet, laat het gerust weten! 


Hi @Nice24! Fijn dat je al wat hulp hebt gehad. 

Zijn de snelheden inmiddels wel beter als je een meting via Speedtest.net App doet? 

Zo niet, doorloop dan ook onze servicetool voor traag bekabeld internet. Hopelijk zit de oplossing daar tussen. 🙂 Zo niet, laat het gerust weten! 

Het is (was) een probleem op de testserver van KPN Rotterdam @Sanne_M.

Van Vrijdag 14:00 uur tot nu toe zijn de up- & download snelheden redelijk stabiel. 

Deze conclusie kan je eigenlijk vrij eenvoudig trekken omdat bij andere testservers gewoon goede snelheden gehaald worden, expliciet bij KPN Rotterdam is (was) de downloadsnelheid onacceptabel. Ook ik zag dit in mijn grafieken en speedtest (App) test terwijl Amsterdam, Barendrecht etc. allemaal super waren.

Zie ook de zin;

Doe ik test ziggo Utrecht dan ineens 900 800.snap niet veel van.

 


Klopt, ik las het ook in je eerdere berichten @GerritS76

Ik controleer vaak wel even of de topicstarter nu geen problemen meer heeft voor ik hem sluit. 😄 
Gezien er geen reactie meer van diegene is gekomen zal dit wel het geval zijn, dus sluiten it is. ✨