Skip to main content

Goededag,

Wij betalen op ons adres voor de 200/200 Mbit/s Glasvezel. In onderstaande afbeelding staat dat er op ons adres 500Mbit/s download en 500 Mbit/s upload het maximaal haalbare is:

Echter krijg ik via de kpn speedtest te zien:

En als ik een spel wil downloaden kom ik niet verder dan 11 mb / sec

Computer zit direct op de router aangesloten.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn

 

MVG

 

Timothy

Als ik het goed begrijp dan heb je niet het 200mb pakket maar is dat een verhoging van je pakket die je zou kunnen nemen. Net als het 100mbit pakket, dus mijn vermoeden is dat jullie het 80 mbit pakket hebben. 

Staat het niet op je factuur wat duidelijker welke snelheid je zou hebben?

 

 

 


Welke Experia Box heb je?

Welk type NTU (glasvezelmodem) heb je?

Gebruik eens een andere netwerkkabel tussen Experia Box en NTU. 

Heb je dan hetzelfde resultaat?

En wat als je de netwerkkabel tussen Experia Box en PC vervangt?

 


Beste @TimRoque, welkom! Ik ben ook benieuwd naar een antwoord op de vragen die hierboven gesteld worden. Als je voor 200/200 betaalt, moet je dat bekabeld ook gewoon kunnen halen natuurlijk 🙂. Mocht je er niet uitkomen, vul dan gerust ook even je profiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kan ik met je meekijken. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 


Goedemiddag,

 

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb even wat drukke dagen gehad dus ik heb het forum niet in de gaten gehouden.

 

Ik ga de gegevens bij elkaar zoeken en z.s.m doorsturen

MVG

Timothy


Geen enkel probleem! Laat het maar weten wanneer je er aan toe bent, wij gaan nergens heen 🙂.


Beste,

Door te testen is het probleem opgelost

Ik gebruikte een CAT5 kabel en die kan alleen snelheden tot 100mbps aan.

 

Met een CAT5E kabel kom ik wel op de juiste snelheid.

 

Bedankt voor het geduld en de tips.

 

MVG

 

Timothy


Kijk! Heel goed nieuws. Leuk dat je het even liet weten nog! :-)