Skip to main content

Geacht KPN

Op 16 april heb ik het pakje van een draadloze verbindingsset terug gestuurd omdat volgens de monteur deze niet nodig was. Dit pakje koste mij €80 en zou volgens een medewerker verrekend worden bij de eerste abonnement kosten van juni. Maar dat is dus niet gebeurd. Mijn vraag is dan wanneer wordt het dan verrekend.

met vriendelijke groet;

S.Bootsma

@S.Bootsma Lemmer

Vul je forumprofiel aan in het prive gedeelte met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra dit topic aan de beurt is


Goedemiddag @S.Bootsma Lemmer, bedankt voor je bericht! Fijn dat de Draadloze Verbindingsset toch niet nodig was, toch? Ik zoek graag voor je uit wat de stand van zaken is omtrent het geretourneerde pakket en de teruggave van de kosten.

Op onze website staat een uitleg en veelgestelde vragen over het terugsturen van apparatuur, belangrijk om te weten is hoe jij de apparatuur gekocht hebt: via een winkel, monteur, onze klantenservice of via onze webshop? Kun je ook aangeven naar welk adres jij de Draadloze Verbindingsset retour hebt gestuurd en heb je het verzendbewijs bewaard?

Ik lees het graag en zie ook graag een ingevuld Forum profiel met de gegevens die @jimny al noemt in zijn bericht! Alvast bedankt!


Hallo Shyrin,

De draadloze verbindingsset heb ik gekocht bij de klantenservice van de KPN.

Ik heb de draadloze verbindingsset terug gestuurd naar de KPN via de PostNL.

Barcode is 3SLFVZ796668024 en wel op 16-04-2021.

Groet,

S.Bootsma

 

 


Ah, dan snap ik dat jij nog geen terugbetaling gehad hebt: op het moment dat jij apparatuur besteld via onze klantenservice, dan kan het retourneren binnen 14 dagen via één van onze winkels. Dat is nu anders gegaan, dus het pakket zal ontvangen zijn, maar administratief wordt er verder niets in gang gezet.

Naar welk adres, postcode en huisnummer, heb je het pakket retour gezonden? En vul jij nog jouw gegevens in, in jouw profiel? Dan kan ik op basis daarvan jouw gegevens erbij pakken. Graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant.


Ik zie dat jij je profiel nog niet ingevuld hebt @S.Bootsma Lemmer … Heb je het intussen al op een andere manier opgelost?