Skip to main content

Drama drama drama !!!!! Zit nu al 4 dagen zonder kpn thuis !!! Woensdag monteur kpn op bezoek binnehuis was er geen probleem !! Het zat hem in de glasvezel buiten  !! Werd gebeld door een extern bedrijf  van kpn die de glasvezel buiten repareert die wilde later langskomen woensdag dat ging hellaas niet dus verzet naar donderdag  tussen 13,00-17,00 kwam de monteur langs !!! Vrouw wachten op de monteur , ik nog gebeld want het werd al bijna 16,00 uur  , had ik dat bedrijf aan de lijn en vertelde mij dat hij nog in Spijkenisse was en daarna naar mij !!! En hij kwam zeker te weten de donderdag langs !!! Je raad het al niemand geweest na 20,00 hoefde ik niemand meer te verwachten bij mij  ik vrijdag kpn gebeld en ze gingen weer een nieuwe case aanmaken !!?? Ik zeg dan heb ik vlgd week zeker pas kpn weer in huis !!?? Ja dat durf ik niet te vertellen zij meneer van de Kpn !!! Nu vandaag vrijdag het externe bedrijf gebeld en die vertelde mij dat de monteur mij 3 x heeft gebeld donderdag en dat ik zou gezegd hebben dat ze niet Meer  langs hoefden te komen en dat ik geen reperatie wensten !!!!????? 😤😠🤬 ik heb geen bel gehad van monteur of wat dan ook !!!!!!!! Bizar voor woorden en zo wil de kpn zij klanten behouden echt wat een aanfluiting kpn en nu moet er vandaag een monteur langskomen van dit externe glasvezel bedrijf dat voor de kpn werkt !!! Jullie moeten je schamen kpn !!!!!


*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Sander 72

Jemig wat een verhaal. Ontzettend vervelend dat een reparatie op zich laat wachten en natuurlijk al helemaal onhandig dat de communicatie zeker wat te wensen overlaat. Zit er inmiddels al schot in de zaak? Zo niet kijk ik natuurlijk graag wat ik voor je kan betekenen. 


Het is gemaakt gellukig !! Maar een bos bloemen zou op zijn plaats wezen !!! Als 23 jaar klant van kpn !!!


Net gebeld door kpn en netjes mijn verhaal gedaan  bij de klachten afdeling !  Meneer ging dit uitzoeken de klacht ! Tevreden 👍


Fijn om te horen! @Sander 72