Skip to main content

Ik ben behoorlijk teleurgesteld,  al vanaf augustus valt ons WiFi steeds weg, ook na het krijgen van 2 bekabelde WiFi versterkers.. tv kijken is lastig, apps kunnen niet worden opgestart,  tv kastjes vallen uit etc etc.  Al heeeeel vaak gebeld want ja ik betaal €90,- per maand en wil wel iets meer voor mijn geld. Men beloofde vorige week mevr u krijgt alles nieuw want dat kan zo niet meer maar ik hoor maar niets.  Vandaag maar weer eens gebeld (3 uur lang) en krijg te horen dat ik helemaal geen nieuwe producten ga krijgen. Als nieuwe klant krijg je alles maar als vaste klant ben je al binnen dus minder belangrijk.  Ik zou een nieuw Experia modem, 2 tv kastjes en 2 WiFi plus versterkers krijgen en nu krijg ik het antwoord u krijgt helemaal niets, we werken aan aan het probleem. Vanaf augustus!!!!! Gaan we klantvriendelijk worden en mij wel werkend apparatuur sturen of moet ik nu echt gaan overstappen ? 

Mvg een zeer teleurgestelde vaste klant

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Even bellen met kpn gaat ook niet zoals het voorheen ging, wat is er toch aan de hand?


De kans dat alle apparatuur stuk is gegaan, is heel klein. Ik zou bij de basis beginnen. Alles afkoppelen en dan stuk voor stuk weer opbouwen.

1. Begin met de plaatsing van de router en deze een fabrieksreset geven.

2. Na een half uur kijken of alles weer werkt en dan met de wifi versterkers die ook gereset zijn aan de slag om de wifi in huis weer opnieuw op te bouwen.


Jaroen dat doe ik al wekelijks vanaf augustus ik klaag echt niet zomaar!


De kans dat alle apparatuur stuk is gegaan, is heel klein. Ik zou bij de basis beginnen. Alles afkoppelen en dan stuk voor stuk weer opbouwen.

1. Begin met de plaatsing van de router en deze een fabrieksreset geven.

2. Na een half uur kijken of alles weer werkt en dan met de wifi versterkers die ook gereset zijn aan de slag om de wifi in huis weer opnieuw op te bouwen.

Jeroen dat doen we al wekelijks vanaf augustus ik zit hier niet voor niets te klagen,  ik hoor voortdurend dat het niet aan de spullen kan liggen en toch werkt het niet 


Ik ben niet bij macht als klant om een monteur aan te sturen. Ik weet wel dat hier vakkundige medewerkers op het forum actief zijn. Als het profiel volledig is aangevuld geeft u daarmee toestemming dat medewerkers in het dossier duiken. Het kan door drukte wel even duren.

Geef aan dat zij u lijn mogen doormeter en met u naar een passende oplossing zoeken. Voordeel op het forum is dat veel mensen meelezen. 

 

 

 


@Nic79 welkom op het forum!. Het lijkt me in dit geval dan handig om zo snel mogelijk te kijken waar het probleem zit. Het zou inderdaad kunnen dat er een monteur nodig is. Zou je zoals bovenstaand inderdaad je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het best voor je aan de slag.