Skip to main content

Vrij recent [27 januari] ben ik overgestapt op KPN aangezien zij nu glasvezel konden leveren bij mij thuis. Ik was enthousiast en ben overgestapt van Ziggo naar KPN.

Om te beginnen leek er niks aan de hand, KPN zou de overstap regelen en zo dacht ik zorgeloos over te stappen. Dit is gedeeltelijk gebeurd inderdaad. Zij hebben namelijk alleen het internet gedeelte opgezegd bij ziggo waardoor ik nog wel voor tv moest betalen. 

Daarnaast heeft het allemaal zo'n goede anderhalve maand gewerkt (internet en tv). Totdat op een gegeven moment 3 weken terug niets het meer deed. Meerder maals contact gezocht met KPN en na veel proberen toch een noodpakket opgestuurd gekregen terwijl zij verder zouden gaan uitzoeken wat het probleem kon zijn. Nu is ineens mijn contract/bestelling geannuleerd en moet ik dus een nieuw contract aangaan... Zoals je al kan bedenken had ik toen een aanbieding van 12 maanden met 50% korting en dit is nu volgens klantenservice niet meer mogelijk. Hoe kan het nu zo zijn dat door hun problemen ik meer moet gaan betalen?

Ik zie even niet meer zo goed wat ik zou moeten doen, en vraag hierom dus op deze wijze om advies

Coulance vragen voor de gemiste korting of abonnement afzeggen. 


Goedemorgen @Damian Ebbers en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk niet zo fraai.

Dat hoort natuurlijk niet te gaan zoals je het beschrijft en je mag ook best beter van ons verwachten. Is jou ook uitgelegd waarom je huidige abonnement is geannuleerd? Ik duik hier ook graag dieper voor je in. Zou jij daarom voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Â