Skip to main content

De voorbereiding voor glasvezel is aangelegd, postcode 2023. Prima. We hebben aangegeven nog niet te willen overstappen.

We hebben duidelijke stickers die aangeven dat we niet aan de deur kopen. 

Na een maand komt er een meisje aan de deur om te vragen “of alles naar wens is geweest”. 

Binnen een minuut komt ze met een aanbod om

over te stappen naar glasvezel. De vraag of alles goed was, is dus alleen een smoesje om voorbij de deur te komen. Zogenaamd uniek aanbod wat ook online stond.

 

Daarna blijven we regelmatig post krijgen, en worden we gebeld. Ik heb gisteren gebeld met KPN om een “do not call” marker te laten plaatsen op onze beide nummers. En TOCH worden we vandaag weer gebeld. Met zogenaamd een uniek aanbod. (Online staat een voordeliger aanbod). Het gebruikelijke sales verhaal, eerst drie controle vragen om in de “ja modus” te geraken, en dan doorzeuren.  
 

wat begrijpt KPN (of haar verkoop partners) niet als wij aangeven NIET gebeld te willen worden en zelf bepalen wanneer we willen overstappen?

 

Het bel me niet register is op last van onze bedrijfslevengezinde-hebuwnaastelief-eurofiele regering afgeschaft. Ze vonden het kennelijk tijd dat mensen wel weer eens lastig gevallen mogen worden door hun ondernemersvriendjes. 


Het bel me niet register is op last van onze bedrijfslevengezinde-hebuwnaastelief-eurofiele regering afgeschaft. Ze vonden het kennelijk tijd dat mensen wel weer eens lastig gevallen mogen worden door hun ondernemersvriendjes. 

Onzin. Wordt nu anders geregeld, aan het eind van elk gesprek kun je een marker laten plaatsen


Ten eerste mogen bedrijven waar een lopende klantrelatie is, of de laatste 3 jaar geweest is, je gewoon bellen. 

Heb je nu kpn via koper?


Het bel me niet register is op last van onze bedrijfslevengezinde-hebuwnaastelief-eurofiele regering afgeschaft. Ze vonden het kennelijk tijd dat mensen wel weer eens lastig gevallen mogen worden door hun ondernemersvriendjes. 

Onzin. Wordt nu anders geregeld, aan het eind van elk gesprek kun je een marker laten plaatsen

Dat heet opt-out. Dan is het commerciële kwaad al geschied. Dan heeft het commercie-carcinoom zich reeds gepoogd uit te zaaien. Als u begrijpt wat ik bedoel.. de omgekeerde wereld met goedkeuring van de commercie die momenteel het regime in dit land is. 


daarom gewoon smartphone hebben dan kan je zowel specifieke als anonieme oproepen blokkeren


zelfde verhaal mbt glasvezel upgrade blijkbaar ze bellen nu elke dag om gek v te worden onder buiten werktijd etc als je in n verhadering zit etc.ik heb zr geblokkkeerd stuur me maar n mail vreselijk dit


Kunnen jullie aub stoppen met dat bellen met verschillende nummers?! Als ik niet oppak en jullie blokkeer is dat volgens mij al duidelijk, ontzettend irritant! En als ik de reacties lees dan boeit t jullie ook niet want veel mensen hebben er last van. En dat bel me niet site doet het niet eens dus aub kappen met dat gestalkt en die commerciële zooi