Skip to main content

Kpn, graag oplossen mijn vraag tav experia box. Er zou 8-10 minuten wachttijd zijn maar duurt nu al 28 munten!!

Zeer matige service, bij telfort nooit last hiervan gehad. 

Onze experiabox v8 (mega oud maar ik kreeg geen nwe bij verhuizing) maakt een vreemd geluid. Als een oude koelkast, ratelend/ tikkend.

Kan kpn dat zsm oplossen voor mij? Ik heb m al laten resetten via jullie automatische telefoonbeantwoorder. Liever had ik eea persoonlijk uitgelegd aan een echt mens aan de andere kant vd lijn.

Graag zsm reactie. Voor werk afhankelijk van wifi!!

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Goedenavond @Ms80, welkom! U kunt het volgende doen:Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Hopelijk krijgt u snel een nieuw modem! Kan wel even duren eer ze aan uw topic toekomen i.v.m. drukte.

 

Admin: reactie mee verplaatst


Wat is het probleem?


Wat is er precies aan de hand?


De experiabox (v8, model van 100 jaar geleden, maar kpn was te zuinig om mij bij verhuizing 2 jaar geleden een nieuwe te geven) maakt een raar geluid, is bovendien erg oud, ik wil zsm een ruiling voor een nwe. Wij hebben internet nodig voor werk.


Het beste en het snelste is om dat toch aan de lijn te blijven.

 

 


En bellen met kpn leverde niks op. 30 minuten in de wacht, zonder enige info


Werd eruit gegooid, hoorde helemaal niets meer

 


Hallo @Ms80 ,

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


U heeft een ouder type modem en deze is bij de verhuizing  niet zomaar vervangen. Dat is fijn, want goed werkende producten hoeven ook niet vervangen te worden. Nu is het modem in uw huishouden  op leeftijd en is het fijn dat u aan de spreekwoordelijke bel trekt. Vul u gegevens aan in uw profiel en medewerkers helpen u binnen enkele dagen. Anders kunt u zoals aangegeven ook chatten.


Hoi @Ms80. Een ExperiaBox hoort inderdaad geen tikkend geluid te maken. Goed dat je daarvoor contact met ons opneemt. Ik zie dat je inmiddels al bent verder geholpen door onze klantenservice.:blush: