Skip to main content

Hi,

Ik ben verhuisd en heb mijn experia box v10 meegenomen. Die wil ik nu aansluiten in het nieuwe huis, maar de aansluiting die daar in de muur in de woonkamer zit is onbekend voor mij. Geen wandcontactdoos , lasdop isra 1 of 2. Zie 1ste bijgesloten foto. Op foto 2 de aansluiting met het plaatje er af en de dsl kabel van de experia box. 

 

Iemand enig idee? De gele WLAN kabel lijkt er wel gewoon in te kunnen, maar voor gebruik van de experia box heb ik alsnog een dsl kabel nodig.

 

Dat is niet het israpunt van KPN. Dat is gewoon een utp aansluiting. De kabels lopen waarschijnlijk naar de meterkast. Daar zet u de Experiabox neer en sluit u de kabels op de Experiabox aan. Vervolgens kunt u hier in de woonkamer de tv ontvanger aansluiten op deze poorten.

Zot het isra punt in de meterkast? 


Er zit geen isra punt in de meterkast. Ik heb geen idee waar de kpn aansluiting zit. Ik ga even met vorige bewoner kijken en anders kpn bellen


Hoi @Tom1991, welkom op ons forum! Ben je er inmiddels achter waar het is/ra punt zit? Is het gelukt alles aan te sluiten?

0800-0402 is wel altijd de snelste manier om contact te hebben


Er zat geen isra punt. De kabel lag in de kruipruimte. Zojuist monteur langsgeweest en die heeft keurig een isra aansluiting gemaakt en alles verder aangesloten. Mooie service van KPN


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling Tom!