Skip to main content

ik heb nu de nieuwste modem de box 12 van jullie. echter heb ik wel en stekker voor telefoon 1, maar geen DSL. ik vraag me ook af of ik wel DSL heb thuis. ik zou nu 200mbit moeten hebben, via de wifi manager kom ik niet verder dan 85mbit. kunnen jullie dit voor mij regelen?

 

ik heb nu de nieuwste modem de box 12 van jullie. echter heb ik wel en stekker voor telefoon 1, maar geen DSL. ik vraag me ook af of ik wel DSL heb thuis. ik zou nu 200mbit moeten hebben, via de wifi manager kom ik niet verder dan 85mbit. kunnen jullie dit voor mij regelen?

 

ik ga nu naar huis, hahaha. ik lees morgen wel weer de reacties 🙂 hopelijk reageert kpn ook

 Ik vraag me toch af waar dit nu is?


 


 


Ik had de tel 1 toch in de DSL poort gedaan. Mijn excuses maar toch verdeel te traag internet 65 mbit in plaats van 200. Gaat dat sneller met de juiste kabel??

 


Heeft u 1 of 2 van die superwifi's ( de witte ronde schotel op foto 3) en waar staat die andere dan ?


ik heb er 3, 1 dus in de meterkast, die moest bij de V10 in het modem. dan 1 op de tussen etage en 1 op de bovenste etage.


En u heeft deze zie ik 

Als u die nu eens afkoppelt van het modem, wat is dan uw snelheid ?


dan zou ik dat vanavond even moeten doen. ben nu weer op het werk

 


Ah, dus toch DSL en het kabeltje netjes in DSL 😉

 

Waar ik nog benieuwd naar ben is, je hebt een snelheidsverhoging doorgevoerd naar 200 en een V12 modem gehad. Wil je je postcode eens invoeren op https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8 en de uitkomst met ons delen? (Uiteraard postcode en huisnummer even wegstrepen)

 

Als je namelijk pair bonding nodig hebt, moet er een monteur komen en heb je een V10 modem nodig. De V12 kan geen pair bonding.

 

Nog een vraag. Heb je geen laptop? Zo ja, kun je die eens rechtstreeks in de modem prikken? En dan een Speedtest doen?


@King006  daar staat193 mbit e


@King006  daar staat193 mbit e

Wil je toch een foto plaatsen voor de zekerheid? Dan kunnen we met zekerheid zeggen of je wel of geen pair bonding nodig hebt. Wil je vanavond ook even inloggen op je V12 modem via 192.168.2.254? En een foto plaatsen van de snelheid die daar wordt aangegeven? Die staat op je dashboard na inloggen aan de rechterkant bij ‘Internet connectivity’


 


@Rasieda,

Dank! Jij hebt inderdaad geen pair bonding nodig. Dus dat is goed. Dan ben ik erg benieuwd welke snelheid de V12 aangeeft als je inlogt. Wil je dat vanavond uitvoeren? En de uitkomst hier delen met een foto?


 


Dat was zonder de dvr🤭. Nee geen laptop

 


 


Tsja we zijn er niet op vooruit gegaan 

 


@Rasieda,

Maar wil je eens inloggen op je V12 modem via 192.168.2.254? En dan posten wat die aangeeft als maximale snelheid? 


hoe doe ik dat? heb daar geen verstand van

 


Dat vind je in dit topic bij “Inloggen webinterface KPN Box 12”:

 


Waar wil je precies de foto van?  Ik zie zoveel

 


Eerst maar eens door KPN een exht DSL kabeltje laten opsturen, een goede ISRA het nieuwste modem (of dat een voordeel is is de vraag) en dan een niet rond afgeschermt DSL kabeltje maar een platte onafgeschermde brakke kwaliteit kabeltje er tussen, gaat nooit goed komen.

Dan als die er tussen zit een fabrieksreset doen van de box 12 en een direkte bekabelde test doen met de speedtest desktop app, niet via de KPN site of andere site.


Waar wil je precies de foto van?  Ik zie zoveel

 

Hi @Rasieda , welke snelheden worden genoemd rechtsboven op het hoofdscherm?

 


Daar staat de: 217,5 mbit/s en us; 33,0 mbit/s


Daar staat de: 217,5 mbit/s en us; 33,0 mbit/s

Dan gaat dat dus gewoon goed 😃 Zijn we terug bij jouw testen. Kun je duidelijk omschrijven hoe je test? Of dat via extra apparatuur is zoals een switch of WiFi punt.