Skip to main content

Recent is glasvezel aangesloten. Kan ik nu ongestraft alle grijze UTP /DSL kabel inclusief contactdoos verwijderen? Ik heb een Alles in 1 abonnement dus alles zou via de glasvezel moeten lopen nu

De bekabeling in huis wel. Maar waar de kabel het huis binnenkomt, het zogenaamde ISRA punt, daar moet u vanaf blijven. Maar wellicht zit dat in de meterkast? 


Dank voor uw reactie. Uit het ISRA punt in de woonkamer komen 3 kabeltjes die naar een contactdoos gaan. Ik neem aan dat ik die kan verwijderen


Hallo @joophoek55 losse kabels mag je verwijderen, de vaste infrastructuur moet blijven zitten, is eigendom van KPN.

 


Dank voor uw reactie. Uit het ISRA punt in de woonkamer komen 3 kabeltjes die naar een contactdoos gaan. Ik neem aan dat ik die kan verwijderen

@joophoek55 Heb je hier een foto van? Zodat we dit kunnen zien. Dan kunnen we je nog beter van informatie voorzien.


Het is tot het glas NT glasvezel maar daarna is het in huis utp. Dus als die kabels nu gebruikt worden met glasvezel moet je ze laten zitten.