Skip to main content

Dag allemaal,

Enige tijd geleden ben ik verhuisd naar een nieuwe woning. Nu heb ik Internet afgesloten bij KPN en de spullen hiervan recent ontvangen. Vandaag is de aansluitdatum en nu zie ik bij het aansluiten dat het ISRA-2 punt niet in orde lijkt te zijn. Het linker contact voor de grijze kabel (DSL) lijkt afwezig/kapot te zijn. Hiervoor komt binnenkort een monteur langs die ik via de helpdesk heb geregeld alleen vraag ik me af of hier kosten voor gerekend zouden worden. Ik neem namelijk aan dat dit niet is zoals het hoort, maar het is zo afgeleverd toen ik hier kwam wonen. 

Klopt het dat er een onderdeel mist bij dit aansluitpunt voor mijn grijze kabel (van modem naar aansluitpunt)

 

 

Ja, dat is goed stuk. Daar moet een nieuwe ISRA op. Die afgeknipte kabel is dat de binnenkomende KPN tel. lijn? Want dan is de vraag waar het andere uiteinde is… of is dit een uitgaande lijn?

Enfin, de monteur moet aan de slag.


Hoi @ThomasBT, welkom op ons forum!
Dat hangt er een beetje vanaf maar ligt uiteindelijk bij de monteur. Hij zal zoiets niet zonder overleg repareren/in rekening brengen.
Op onze website staat hier meer informatie over: Monteursafspraak en Meerwerk monteur en materiaalkosten

Is het inmiddels allemaal gelukt?


Dag @Thomas , monteur is zojuist langsgeweest en heeft het heel netjes opgeknapt. Oude kabel was inderdaad afgeknipt zoals @Ernst-Jan ook al benoemde. Moest dus een nieuwe kabel naar binnen gelegd worden en daarbij een nieuwe ISRA. Gelukkig opgelost nu en het internet werkt naar behoren.


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!