Skip to main content

Sind begin 2023 valt de dsl verbinding begin in de avond uit, of geeft minimale data door. 

Heb al nieuwe experiabox v10 sinds medio februari. Telkens reset, of herstel, of aan uit, ook de medewerkers via kpn online kunnen niet iets vinden...  Kan dan somsvia de app tests doen,  jitter is dan boven de 1000 en download 0.1.....  Hoe kan nu, dat het telkens irond die zelfde tijd voor komt....? 

Weet je hoe je in moet loggen in het modem?


Beste Joep, bedankt voor je reactie, ik gebruik de verbinding alleen voor internet op telefoon en laptop. 

Nee ik weet niet hoe in te loggen in de experiabox, wat zou ik daar kunnen instellen of verbeteren?

 


Hoi @BeDe, welkom bij ons op het forum. De vraag is ook wat er precies gebeurt als de verbinding wegvalt, wat doen de lampjes op de Experia Box op dat moment? Die kunnen een hint geven over wat er gebeurt met de verbinding. Het inloggen op het modem kan dat in de logging iets staat over het wegvallen. Hoe je daar kunt inloggen wordt beschreven in dit artikel:

Het kan ook handig zijn om ons te bellen (0800-0402) op het moment dat de verbinding is weggevallen. Een collega kan dan op dat moment met je meekijken naar de verbinding.