Skip to main content

Op 28 september heb ik mijn beltegoed verhoogd met 10 euro en daarna een 100 MB data bundel besteld. Dat waren 2 bank transacties. Tot mijn schrik zie ik vandaag dat mijn beltegoed nog maar 3,96 is en in mijn verbruik zie dat de databundel van mijn beltegoed is afgegaan. Dus dat is dubbel betaald. Kan dat a.u.b. hersteld worden (beltegoed verhogen of terugstorten).

@Ghislaine29 Welkom op het forum. Ik begrijp dus dat je 2 keer hebt betaald voor dezelfde bundel? Ik zie in ieder geval dat je hem niet 2 keer hebt ontvangen. Zou je mijn kunnen laten weten op welke datum dit is geweest? Dan kan ik het voor je uitzoeken.


Het was op 28 september. Vandaag telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Verwezen naar een Chat sessie. In overleg met Ingrid is mijn beltegoed weer opgehoogd. Dus mij probleem is voor nu opgelost maar als ik nog eens een bundel bestel, kan het dan weer optreden?


@Ghislaine29 Omdat ik niet zeker weet hoe het probleem is ontstaan, kan ik ook niet met 100% zekerheid toezeggen dat het niet nog een keer gebeurd. Wat je zou kunnen doen is of de bundel alleen kopen met beltegoed, of als je beltegoed op is, eerst de bundel aanschaffen en daarna, wanneer gewenst je beltegoed opwaarderen. Dan zou de situatie zich in mijn ogen sowieso niet meer mogen voordoen.Â