Skip to main content

Hallo,

Deze topic is tweeledig.

Ik kan geen gebruik maken van de WiFi manager. Ik heb op het forum gelezen dat het gaat om dubbele klantnummers voor het onderdeel 'thuis'. Ik heb 2 klantnummers waarbij één verwijderd moet worden.

Ook gaat hierdoor het ingeven van de pincode voor het kinderslot niet goed. Beetje vervelend  want ik wil deze eraf hebben, maar blijft ergens op hangen. Waarschijnlijk ook door de 2 klantnummers.

Dit diverse maal telefonisch doorgegeven. Echter gebeurt er helemaal niks. Wordt nu wel frustrerend.....

Daarom hoop ik via deze weg goed geholpen te worden. 

 

Heeft u 1 account voor MijnKPN waarin u 2 thuis abonnementen gekoppeld heeft?

Bent u verhuisd, heeft u op uw nieuwe adres een nieuw abonnement afgesloten en heeft u dit abonnement ook gekoppeld onder het MijnKPN account als dat u al had van uw oude adres?


Beste Nick83

Ja, 1 account met 2 thuis abonnementen.

Dit komt doordat 1x in april/mei is ingevoerd en geannuleerd en later weer 1x opnieuw is opgevoerd. Niet wetende dat dit 2 aparte nummers zou opleveren. 

Het gaat om een nieuw glasvezel abonnement.

Ik kan niks verwijderen. 

 


U kunt een nieuw account aanmaken in MijnKPN met een ander emailadres. Koppel hier dan uw thuisabonnement aan. Dan werkt de WiFi Manager waarschijnlijk wel.


Beste Nick,

Ik heb liever dat KPN het lege abonnement verwijdert.

Ik heb in het Forum gelezen dat dit gebeurd is bij andere klanten, waarna o.a. de Wifi manager het wel weer deed.


@Rich_ Welkom op het forum. 

Erg irritant dat het niet lukt om de servicetools te doorlopen. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen in deze situatie. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Beste Rutger,

Mijn profiel is aangevuld met tevens vermelding van de 2 klantnummers.

Hopende dat u mij kunt helpen door het 'lege’ klantnummer te verwijderen.

 


@Rich_ Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het verzoek om het "lege" klantnummer te verwijderen bij mijn collega's neergelegd. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het zo snel mogelijk laten weten! 


Beste Rutger, lijkt in orde nu. Kan nu ook gebruik maken van de WiFi manager.

Vriendelijk dank!