Skip to main content

We hebben een abonnement met glasvezel en onlangs verhoogde internetsnelheid. Al meer dan jaar hebben we een versterker maar dat alles mag niet baten we hebben slechte/geen  wifi verbinding op zolder en vooral onder overkapping in tuin.

Als je met kpn contact zoekt krijg je steeds het zelfde protocol doorlopen van wifi manager etc maar dat stadium zijn we reeds lang voorbij.

Vandaag heb ik gevraagd om gratis de 2 super wifi verstrekt te krijgen.

Al heel lang klant, betaal 85 euro per maand, en nooit het gewenste resultaat gehad.

En dan krijg je te horen dat ze dat niet doen, ook niet toen ik aangaf dat ik toch wel heel geneigd was te gaan shoppen bij ziggo.

Ze zou het gaan doorsturen ter beoordeling.

Toevallig dat een vriend vorige week gechat had met de klantenservice en klaagde over de slechte service en hij meteen deze super wifi aangeboden kreeg.

Kpn heeft niets met vaste langdurige klanten denk ik

U gaat proberen slecht te verbeteren met draadloze systemen? Knap hoor!!


Misschien was ik niet duidelijk de verbinding en snelheid is prima alleen de ontvangst op zolder en tuin/overkapping niet, daar wringt de schoen


Ook Dan is het heel simpel. De beste en goedkoopste oplossing is kabels trekken naar boven en daar een versterker aan hangen. Die krijgt u gratis van kpn. De moeilijkere en mindere oplossing is super wifi's kopen. Dus als u het goed wil hebben kost het niks wil je het allemaal wat minder simpel betaal je flink. Nou ik zou het wel weten.


Wifi is tegenwoordig niet meer te garanderen. KPN levert aan bestaande klanten gratis oplossingen en dat heb ik bij de concurrent nog niet te gezien. Nieuwe klanten kiezen voor super wifi of voor een korting.

Super wifi is in de regel plug and play maar zelf heb ik flink geïnvesteerd in één deco mesh systeem de M9 plus.

 

Alles draadloos en top bereik maar dit kan bij een ander niet zo zijn. Dus kabels trekken is de beste optie.