Skip to main content

Ik moest een nieuwe abonnement nemen omdat ik ging verhuizen ik kon niet mijn adres veranderen omdat mijn abonnement niet meer bestond ik zei dat is goed  maar wel dezelfde als ik had eerst betaalde ik gemiddeld 69 euro en nu ga ik ineens 80 euro betalen hoe kan dat

Hallo @ht.michilsen55 ,

Na de verhuizing is jouw abonnement overgezet naar een KPN Husselabonnement. 
 

Het is goed mogelijk dat dit abonnement duurder is dan jouw oude abonnement. Bij oudere abonnementen kreeg je vaak een zenderpakket gratis zoals bv het pluspakket of het ESPN-pakket. 
 

Misschien kun je wat onderdelen van jouw huidige abonnement schrappen om het abonnement betaalbaar te houden? 


ik zei dat is goed  maar wel dezelfde als ik had

Hetzelfde abonnement kon natuurlijk niet, want dat bestond niet meer. Dat zegt u zelf:

ik kon niet mijn adres veranderen omdat mijn abonnement niet meer bestond

U heeft dus gewoon een nieuw Hussel abonnement gekregen. Dat kan misschien duurder uitpakken.

Maar u heeft wel een welkomstkorting gekregen nu toch? Of gratis SuperWiFi's? 


:

 

Maar u heeft wel een welkomstkorting gekregen nu toch? Of gratis SuperWiFi's? 

@Nick83 

Nee, dat soort kadootjes krijg je niet bij een verhuizing. 


:

 

Maar u heeft wel een welkomstkorting gekregen nu toch? Of gratis SuperWiFi's? 

@Nick83

Nee, dat soort kadootjes krijg je niet bij een verhuizing. 

Wel als je op het nieuwe adres gewoon een nieuw abonnement afsluit. Voor zover ik weet. 


Ik ben bang dat er niet gekozen is voor een “nieuwe klant”, naar gewoon voor een verhuizing van de bestaande klant. 
 

Dat heeft ook voordelen, denk aan het behoud van het klantnummer en de e-mailboxen. 


Ik ben bang dat er niet gekozen is voor een “nieuwe klant”, naar gewoon voor een verhuizing van de bestaande klant. 

Daar ben ik ook bang voor.

Dat heeft ook voordelen, denk aan het behoud van het klantnummer en de e-mailboxen. 

Email boxen kunnen via dit forum door een moderator verplaatst worden van het oude abo naar het nieuwe.


Dat vind ik dom geluk ik ben al jaren klant bij KPN ook mobiele telefonie  als je die verlengd krijg je toch ook een aanbieding maar nu ik ga verhuizen moest ik ineens een nieuwe abbonnement nemen omdat mijn oude niet meer bestond ik heb toen in 2012 een abonnement genomen toen kreeg ik een gratis pakket en nu moet ik daar ineens voor betalen


@ht.michilsen55 

Ik begrijp jouw frustratie. Maar het is dus precies wat ik dacht. (Zie mijn eerste reactie)

Helaas zijn de huidige abonnementen vaak minder gunstig dan de oudere abonnementen.