Goedendag,
Ik heb een setje DVS 1200 aangeschaft omdat ik in mijn thuishuisje graag internet wil hebben. In het tuinhuisje koppel ik vervolgens een kpn wifi punt.
Voor de aanschaf had ik gelezen dat het mogelijk niet goed werkt in combinatie met zonnepanelen/omvormer. Het was mij niet helemaal duidelijk wat voor problemen ik kon verwachten, maar ik had de indruk dat de internet verbinding mogelijk zou haperen.
Het punt waar ik naartoe wil is het volgende: de opstelling lijkt prima te werken. Snelheid is niet optimaal, maar ik heb nu internet via wifi. Wat echter niet lijkt te kloppen is de gemeten opbrengst van de zonnepanelen. Ik heb volgens mij opeens meer opbrengst als ik naar het dagresultaat kijk, terwijl het normaal gesproken nihil is. Op maandbasis heb ik wel opwekking over de hele maand januari, maar niets over februari. Oftewel, het lijkt wel of de data over de opbrengsten/opwekking op hol is geslagen.
Vraag aan jullie: zijn dit hersenspinsels of is dit fenomeen vaker voorgekomen bij andere gebruikers? Ik heb de sunny boy van SMA.
Â
Â
Â