Skip to main content
Beantwoord

DVS 200 gezocht

• May 9, 2023
  • 9 reacties
  • 162 keer bekeken

Roel P. Verseveldt
Nieuwkomer

Goedemiddag,

Ik heb sinds meer dan 10 jaar een goedwerkende DVS200 set (2 TV-toestellen) in gebruik. Ik zou daar nu een derde stopcontact-unit aan willen koppelen en ben op zoek naar die 3e DVS200 unit. wie kan mij helpen??

Het betreft dus een oud model waarbij de bovenzijde van de unit - waar de stekker ingaat - dikker is dan de onderzijde - waar 3 lampjes in zitten.
Vast dank, hoor graag van jullie,

Roel
Den Haag

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Roel P. Verseveldt even op Marktplaats of vergelijkbare verkoopsites kijken of in een lokale kringloopwinkel, zie je ze ook nog wel eens.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• Antwoord
  • May 9, 2023

Hallo @Roel P. Verseveldt even op Marktplaats of vergelijkbare verkoopsites kijken of in een lokale kringloopwinkel, zie je ze ook nog wel eens.

NHendriks
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • May 9, 2023

Hoewel ik het gebruik van DVS niet toejuich zouden de oudere versies prima samen moeten kunnen werken met de nieuwere varianten. Anders zou ik inderdaad eens op Marktplaats koekeloeren, daar komen dit soort apparaten nog wel eens voorbij :)

• May 9, 2023

Ik heb ze eventueel ook nog wel, je mag ze tegen verzendkosten wel hebben @Roel P. Verseveldt .

Als er interesse is hoor ik het graag.

Roel P. Verseveldt
Nieuwkomer

Dank voor je positieve reactie Martijn, maak graag gebruik van je aanbod!  Laat maar weten hoe ik dat het beste kan organiseren. Hrgr.  

• May 9, 2023

Dank voor je positieve reactie Martijn, maak graag gebruik van je aanbod!  Laat maar weten hoe ik dat het beste kan organiseren. Hrgr.  

Hallo @Roel P. Verseveldt je kunt @martijn197108 een privebericht sturen, dan gaat de communicatie buiten dit forum om.

Succes.

• May 9, 2023

Ik heb privébericht ontvangen @Roel P. Verseveldt , dankje😊

• May 15, 2023

Hoi @Roel P. Verseveldt ,

Heb je de DVS inmiddels al ontvangen en aangesloten?🙂

Roel P. Verseveldt
Nieuwkomer

Dag Martijn, heb de DVS in het weekend ontvangen en vanmorgen (dinsdag) is alles op het glasvezelnet aangesloten en werkt ook mijn 3e TV nu probleemloos. Helemaal TOP!

Nogmaals zeer bedankt voor het toesturen, erg blij mee !!! :-)

Fijne dag gewenst en hartelijke groet,

Roel Verseveldt.

• May 16, 2023

'Fijn om te horen @Roel P. Verseveldt 🙂

Graag gedaan uiteraard!