Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb sinds meer dan 10 jaar een goedwerkende DVS200 set (2 TV-toestellen) in gebruik. Ik zou daar nu een derde stopcontact-unit aan willen koppelen en ben op zoek naar die 3e DVS200 unit. wie kan mij helpen??

Het betreft dus een oud model waarbij de bovenzijde van de unit - waar de stekker ingaat - dikker is dan de onderzijde - waar 3 lampjes in zitten.
Vast dank, hoor graag van jullie,

Roel
Den Haag

Hallo @Roel P. Verseveldt even op Marktplaats of vergelijkbare verkoopsites kijken of in een lokale kringloopwinkel, zie je ze ook nog wel eens.

 

 


Hoewel ik het gebruik van DVS niet toejuich zouden de oudere versies prima samen moeten kunnen werken met de nieuwere varianten. Anders zou ik inderdaad eens op Marktplaats koekeloeren, daar komen dit soort apparaten nog wel eens voorbij :)


Ik heb ze eventueel ook nog wel, je mag ze tegen verzendkosten wel hebben @Roel P. Verseveldt .

Als er interesse is hoor ik het graag.

 


Dank voor je positieve reactie Martijn, maak graag gebruik van je aanbod!  Laat maar weten hoe ik dat het beste kan organiseren. Hrgr.  


Dank voor je positieve reactie Martijn, maak graag gebruik van je aanbod!  Laat maar weten hoe ik dat het beste kan organiseren. Hrgr.  

Hallo @Roel P. Verseveldt je kunt @martijn197108 een privebericht sturen, dan gaat de communicatie buiten dit forum om.

Succes.


Ik heb privébericht ontvangen @Roel P. Verseveldt , dankje😊


Hoi @Roel P. Verseveldt ,

Heb je de DVS inmiddels al ontvangen en aangesloten?🙂


Dag Martijn, heb de DVS in het weekend ontvangen en vanmorgen (dinsdag) is alles op het glasvezelnet aangesloten en werkt ook mijn 3e TV nu probleemloos. Helemaal TOP!

Nogmaals zeer bedankt voor het toesturen, erg blij mee !!! :-)

Fijne dag gewenst en hartelijke groet,

Roel Verseveldt.


'Fijn om te horen @Roel P. Verseveldt 🙂

Graag gedaan uiteraard!