Skip to main content

Ik heb nu 10 keer de DVS en gereset volgens handleiding, 10 x 2 minuten naar een knipperend knopje zitten kijken. Echter geen resultaat.

Ik wil dat iemand mij daar mee gaat helpen maar kan gewoon niemand aan de lijn krijgen. Uit uiterste wanhoop een monteur besteld, lukt ook niet.

Hoe nu verder?

Hallo @Wim van B ,

Je kunt KPN bereiken via 0800-0402. Het beste is om meteen om 8.00 te bellen, dan is het nog rustig.

(Openingstijden doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) 

Je kunt natuurlijk ook met je DVS naar een KPN-winkel toestappen. 

 


Hallo @Wim van B ,

Je kunt KPN bereiken via 0800-0402. Het beste is om meteen om 8.00 te bellen, dan is het nog rustig.

(Openingstijden doordeweeks tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) 

Je kunt natuurlijk ook met je DVS naar een KPN-winkel toestappen. 

 

 

Je kunt op de site van Devolo de devolocockpit vinden. Daarmee kan je de draadloze verbindingssets beheren en voorzien van updates. Het werken met draadloze verbindingsets wordt steeds moeilijker omdat het electriciteitsnetwerk zwaar belast wordt en er daardoor veel ruis is. Het kan zijn dat uw electriciteitsnetwerk niet meer geschikt is voor draadloze verbindingsets.  Iets om in het achterhoofd te houden 😉

 

Admin: quote toegevoegd voor volledigheid


Dank voor jullie reactie. KPN bereikt en ben nu bezig met oplossing om dus en te updaten. Kan alleen met laptop en computer. En ik heb alleen iPads…..

Maar ontzettend bedankt


Fijn @Wim van B 👍🏽 En graag geholpen natuurlijk….