Skip to main content

Het lampje (huisje) van de dvs200 brand niet. Ik zou volgens het filmpje de 1ste moeten resetten en dan binnen 2 minuten bij de 2e op het reset knopje moeten drukken maar de eerste kan ik niet resetten. Het power lampje gaat niet knipperen maar gaat direct weer volledig aan. Inclusief het laatste lampje. 

Hi Joyce, welkom hier. 

Zou je de adapters als volgt willen resetten? 

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze ondersteboven in elkaar zodat je de lampjes van alle adapters ziet. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.

 


Helaas, het verbindingslampje gaat niet branden. Ik heb het precies zo uitgevoerd zoals bedoeld en maak nergens gebruik van verlengsnoeren. 


 


Dan ben ik eigenlijk bang dat 1 van die 2 adapters defect is. Je kunt nog proberen om te kijken of ze wel worden herkend via de software van Devolo zelf. Dan heb je wel een laptop of pc nodig met een netwerkpoort, je moet ze daarop namelijk aansluiten. 


Daar kom ik helaas ook niet verder 🙁. En nu?


Daar kom ik helaas ook niet verder 🙁. En nu?

Dan ben ik bang dat de enige optie nu is om een nieuw setje adapters te kopen. Op model 200 heb je geen garantie meer namelijk. Je kunt dit eventueel ook via Mijn KPN doen of mij mij hier, dan wordt het via je factuur verrekend. 

Laat het me weten. 


Of je trekt een kabel. Dan heb je dat probleem voor altijd opgelost :wink:


Of je trekt een kabel. Dan heb je dat probleem voor altijd opgelost :wink:

Ow, ja! Dat was ik even vergeten. 


Of je trekt een kabel. Dan heb je dat probleem voor altijd opgelost :wink:

Ow, ja! Dat was ik even vergeten. 

 


Wel zuur dat nieuwe klanten die superwifi punten gratis krijgen en ik nieuwe aan moet schaffen voor de volledige prijs omdat de oude kapot zijn. Ik snap dat ze geen eeuwig leven hebben maar enige compensatie zou wel fijn zijn. 


Nieuwe klanten leveren hun welkomstkorting in. Iemand die bijvoorbeeld gelijkvloers woont en geen behoefte heeft aan een beter wifi bereik kiest over het algemeen voor korting. Andere die geen verstand hebben van techniek en een simpele oplossingen willen voor beter bereik kunnen dus hun korting laten vallen en kiezen voor super wifi.