Skip to main content

Hoezo kan ik geen email sturen aan de kpn. We leven in 2021 digitale wereld. Bloedirritant!

Dat zou veel gecompliceerder zijn met alle verschillende afdelingen. Die jij niet kent en dus ook in de titel niet kan aangeven “bestemd voor … “. Dan moet er een hele afdeling zijn die al die mails, dat worden er wel duizend(en) op een dag, lezen om alleen al naar de juiste afdeling door te sluizen.
Dus e-mail kost te veel. Verder is e-mail wel erg begintijd van het internet. E-mail is al jaren geleden afgeschoten als communicatiemiddel voor klanten. Overigens kan er later wel e-mail contact zijn tussen de afdeling en jou.

KPN heeft de volgende klantingangen.

Allereerst is er DIT FORUM :wink: . Hier zijn ook kpn medewerkers actief.

Verder kun je even bellen 0800 0402 (gratis nummer).
Je kunt ook de chat gebruiken (ga naar kpn.com/service , kies een onderwerp , kies voor ‘andere vraag’ en dan naar beneden scrollen.
Ook is er een facebook en twitter, maar  daar ben ik beide niet handig mee.

 


Ik wil alleen netjes doorgeven dat ik het gewijzigde contract toch liever niet door laat gaan. Maar oke ik druk gewoon niet op de button in de bevestigings email die ik heb gekregen dan zal het vanzelf wel verlopen aangezien ik niet nadrukkelijk akkoord ben gegaan. Supersuf dit en erg klantonvriendelijk.


Ik wil alleen netjes doorgeven dat ik het gewijzigde contract toch liever niet door laat gaan.

Daar is gewoon het telefoonnummer voor. Dat is geen enkel probleem. Dat is supernetjes. En naar mijn mening klantvriendelijk, want je weet direct dat je 'bericht’ is overgekomen. Via e-mail moet het weer beantwoord, indien e-mail dus nog een optie zou zijn.

0800 0402