Skip to main content

Een paar dagen geleden heb ik mijn e-mailadres gewijzigd in KPN. De mails i.v.m. dit forum gaan keurig naar het nieuwe adres, maar de rekening werd vandaag nog steeds naar het oude adres gestuurd. Ik zou denken dat dit automatisch gebeurt, maar het lijkt erop van niet, zoals ook in andere topics wordt gemeld. Ik zou het fijn vinden als dit kan worden aangepast.

Vriendelijke groet,

Wim

Hallo @WimR , in MijnKPN kun je alleen je emailadres wijzigen voor toegang tot MijnKPN.

Voor een andere email voor andere administratieve zaken kun je even bellen met 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren of de reactie van een moderator op dit forum afwachten.

Vul daarom in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer/klantnummer in en het emailadres dat je wilt gebruiken voor de factuur.

 


Dankjewel @JanD . Ik wacht het even af.

Vriendelijke groet, Wim


Zou een van de moderatoren dit kunnen checken? Ik zie dat al veel mensen voor mij dit probleem hebben gehad. Het zou ook fijn zijn als er een structurele oplossing zou komen. Alvast bedankt!

Groet, Wim


Hi @WimR ,
Inmiddels staat in ons systeem wel het mailadres die ook op jouw profiel vermeld staat. Om te testen of het goed aankomt heb ik je de laatste factuur nog een keer verzonden. Deze zou in je mailbox (of spambox) moeten staan als 'kopie factuur’. 
Het kan zijn dat er een paar dagen over heen gegaan zijn voordat alles is aangepast in onze systemen. Laat je weten of het opgelost is?:slight_smile:


Hallo @Denise.

De kopie van de factuur is goed aangekomen. Dankjewel voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Wim