Skip to main content

Goedendag, heb nu kpn via telefoonlijn. Ben zeer tevreden. Kpn heeft kabels buiten aangeleegd, voor mij niet nodig. Nu krijg ik steeds een e-mail dat ze mij willen aansluiten op glasvezelkabel,  heb ik niet om gevraagd. Ze verwachten dat je op hun tijden aanwezig bent. Niet dus, ik werk ook. Snappen ze dat nu niet of zijn ze zo dom!. Ik heb dit niet besteld, dus ze treffen een gesloten deur. Afspraak van 4 januari ook niet geweest, terwijl ik telefonisch een afspraak gemaakt had. Nee kpn jullie zijn echt verkeerd bezig, en ik erger mij ook blauw aan de manier van doen. Ik hoop dat ik nu duidelijk ben, en mijn deur blijft voor kpn gesloten. Slechte service. 

Goed dat je ons gevonden hebt, @Zanne. Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat je op dit moment niet tevreden bent met KPN. Ik hoop dat ik je wat meer duidelijkheid kan geven. KPN bestaat eigenlijk uit twee bedrijven. Je hebt KPN de provider, daar heb je nu contact mee. Wij gaan over de abonnementen. Aan de andere kant heb je KPN NetwerkNL, onze netwerkbeheerder. Zij gaan over de aanleg van glasvezel. Uit jouw bericht maak ik op dat er op dit moment glasvezel in jouw wijk aangelegd wordt. Als het in de straten ligt, is het nog zaak om het glasvezel door te trekken naar de meterkast. Hiervoor wil KPN NetwerkNL graag langs komen; ze moeten immers in jouw huis zijn. Je kunt hiervoor een afspraak maken met KPN NetwerkNL. Op hun website lees je hoe je in contact met hen kunt komen. Het aanleggen van glasvezel betekent niet automatisch dat je ook gebruik moet maken van glasvezel. Er wordt alleen een kastje geplaatst in jouw meterkast, je kunt hier niet direct gebruik van maken zolang er niets aan jouw abonnement wijzigt. We zullen je ook niet dwingen om over te stappen naar glasvezel als je nu gebruikt maakt van een koperverbinding (via de telefoonlijn).

Wil je liever geen glasvezelkastje in huis, dan raad ik je ook aan contact op te nemen met KPN NetwerkNL. Zij kunnen dan een melding maken dat je geen glasvezel wilt. Er zal dan ook niet meer geprobeerd worden om een afspraak te maken.


Hierbij wil ik de bestelling annuleren. M vr.gr.m.schanstra


Dat vind ik jammer om te lezen. :slight_frown: Ik kan je hier helaas niet bij helpen. Ik raad je aan telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Je kunt aangeven dat je wilt annuleren. Je komt dan direct bij de juiste collega's uit.