Skip to main content

Geachte Heer, Mevrouw,

 

Ik kreeg bovenstaande brief in het kader van mijn mobiele telefoon.

Ik kreeg een opmerking over het feit dat KPN mail stuurt naar ******. Dit mailadres is up en running maar kan beter niet gebruikt worden omdat ik daar niet naar kijk. Ik heb momenteel nog een Ziggo email adres waarmee ik communiceer *****. Dat heb ik al tot 3 keer toe in Mijn KPN proberen om te zetten naar ****.. Ik kreeg iedere keer de melding dat er binnen 10 minuten een bericht zou komen echter dat gebeurt NIET. Ik heb nu via deze site het nu aangepast maar wil toch graag hebben dat u even checkt of bij jullie nu alles goed staat. Dus gmail account bij jullie skippen want dat gebruik ik niet. Ik was ook zeer verbaasd om te zien dat jullie dit hadden terwijl ik daar nooit iemand over geïnformeerd heb, rara. Doe je best zou ik zeggen en ik ontvang graag een bevestiging of dit nu opgelost is ja of nee. Fijn weekend en vriendelijke groeten Hans Haast

 

Admin: e-mailadressen verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Hans Haast,

Ik heb je contactmailadres nu omgezet naar de @kpnmail.nl variant, ik zie echter dat je MijnKPN account nog op het Ziggo mailadres staat. Aangezien de facturen verzonden zullen worden naar het mailadres waar je MijnKPN aan gekoppeld is, wil ik je aanraden om een nieuwe KPN ID aan te maken (kiezen voor nog geen account) en je klantnummer daar aan te koppelen. Vervolgens zullen wij helemaal niks meer doen via het Ziggo mailadres!

 


Hoe staat het er nu voor @Hans Haast? Is het je inmiddels gelukt om een KPN ID aan te maken met je nieuwe @kpnmail mailadres?