Skip to main content

Afgelopen week ben ik klant van KPN geworden. Aan de verkoper aan de deur heb ik toen de tijd mijn oude Ziggo e-mail adres gegeven. Vandaag heb ik mijn eerste factuur van KPN ontvangen maar dan op de oude e-mail adres.

Ik heb me deze week me aangemeld voor Mijn KPN en als KPN ID gebruik ik een nieuwe gmail adres. Ik wil graag ook mijn facturen op die e-mail adres ontvangen. Zoeken voor een oplossing op de KPN support sites heeft niet geholpen. Daar wordt gezegd dat ik de e-mail adres in Mijn KPN moet aanpassen maar daar vindt ik geen enkel mogelijkheid voor. In Mijn KPN vind ik wel bij mijn profiel privacy instellingen wel de Ziggo email adres terug maar die is niet aan te passen; ik kan alleen e-mail aan/uit-vinken. Momenteel staat het uit maar toch ontvang ik e-mail op dat adres!

Zoeken naar een telefoonnummer voor support is vergelijkbaar met het zoeken naar een pot goud aan het einde van een regenboog.

Kan iemand mij helpen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste @BrianT2,

Dan kun je het beste 0800 - 04 02 bellen, als je een vraag moet inspreken zeg dan: “Medewerker spreken.”


Oke, dank je wel, ga ik doen.


Oke, dank je wel, ga ik doen.

@BrianT2 laat je het even weten of het gelukt is? Alvast bedankt.


Hoi Dennis, ik heb zojuist gebeld. De hele vriendelijk medewerker beweerde in de eerste instantie ook dat het contact e-mail adres via Mijn KPN aan te passen is maar ik heb hem laten zien dat het niet mogelijk is. Nu heeft hij dat voor me gedaan, ik heb een e-mail op de gewenste adres ter bevestiging ontvangen en ik zie nu de juiste e-mailadres in de privacy-instellingen op Mijn KPN. Allemaal goed dus!

Nogmaals bedankt voor je hulp


Hoi Dennis, ik heb zojuist gebeld. De hele vriendelijk medewerker beweerde in de eerste instantie ook dat het contact e-mail adres via Mijn KPN aan te passen is maar ik heb hem laten zien dat het niet mogelijk is. Nu heeft hij dat voor me gedaan, ik heb een e-mail op de gewenste adres ter bevestiging ontvangen en ik zie nu de juiste e-mailadres in de privacy-instellingen op Mijn KPN. Allemaal goed dus!

Nogmaals bedankt voor je hulp

Graag gedaan 😉 


Reageer