Skip to main content

ik kan de eco stand niet uitschakellen. geen reactie oo het knopje. kan dit ook softwarematig

Dat is zeker mogelijk!

  1. Maak verbinding met je modem (bijvoorbeeld via wifi of een kabel) en open je browser.
  2. Navigeer naar http://192.168.2.254
  3. Als je nog nooit eerder bent ingelogd dan laat je het wachtwoord veld leeg en druk je op ‘login’, voer anders het wachtwoord in wat je eerder hebt ingesteld.
  4. Klik in de zwarte balk op ‘Settings’.
  5. In het linker keuzemenu druk je op ‘ECO’.
  6. Bij de keuze ‘ECO on/off’ selecteer je ‘off’
  7. Druk op ‘Apply’

Eco-modus zou nu uitgeschakeld moeten zijn :)

 


De eco knop moet een behoorlijke tijd ingedrukt worden, een seconde of 10/15. Een enkele keer drukken werkt helaas niet. Misschien kun je dat nog eens proberen?


Dank voor de tips..het is gelukt👍


De eco knop moet een behoorlijke tijd ingedrukt worden, een seconde of 10/15. Een enkele keer drukken werkt helaas niet. Misschien kun je dat nog eens proberen?

Heb dit 20 seconden gedaan toen sprong lampje pas uit. Zonder eco is het WiFi signaal echt beter 


De eco knop moet een behoorlijke tijd ingedrukt worden, een seconde of 10/15. Een enkele keer drukken werkt helaas niet. Misschien kun je dat nog eens proberen?

Heb dit 20 seconden gedaan toen sprong lampje pas uit. Zonder eco is het WiFi signaal echt beter 

Hallo @Golfjunkie , inderdaad betere wifi met de eco-stand uit.:relaxed:


Dus ik moet de knop 20 ingedrukt houden voor dat tie uit gaat? Want wifi werkt bijna niet met eco aan erg storen dat hij niet gewoon uit gaat en dit er allemaal voor moet gebeuren maar ik zal het proberen op goed geluk 🤞 


Dus ik moet de knop 20 ingedrukt houden voor dat tie uit gaat? Want wifi werkt bijna niet met eco aan erg storen dat hij niet gewoon uit gaat en dit er allemaal voor moet gebeuren maar ik zal het proberen op goed geluk 🤞 

Hallo @Hardcoregirl , je kunt ook even inloggen in de modem en dan de ECO-stand uit zetten en daarna op bewaar/opslaan klikken.

 


ECO knopje ingedrukt houden tot het blauwe lampje uit gaat

 


ook na een reset word eco weer uitgezet.Mocht het echt niet lukken.