Skip to main content

Sinds 15december 2021 hebben wij geen internet/ tv meer. De kpn monteur kon de oorzaak zo niet vinden, maar constateerde wel dat er geen signaal door de glasvezellijn komt. Al met al heeft dat geintje 1 maand geduurd en hebben wij sinds 19 januari 2022 weer een werkende glasvezellijn! Er was een breuk ontstaan in de lijn buiten het huis in een kabelgoot die ooit is gemonteerd door een glasvezelbedrijf. Gelukkig is alles nu verholpen, maar nu wil ik wel gecompenseerd worden voor de abonnementskosten van een volle maand. Ik wordt hiervoor verwezen naar een vergoedingssite van kpn, echter daar kan niet terug naar de begindatum van de storing en kan ik maar een paar dagen selecteren! En nu? Ik wil wel een vergoeding hiervoor!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Maand zonder internet fijn dat deze vervelende situatie nu is opgelost.

Je bent waarschijnlijk verwezen naar deze link: Vergoeding | KPN.  Daar kan je een compensatie aanvragen als er een netwerkstoring is geweest in het postcodegebied waarop je abonnement staat geregistreerd. Kennelijk is dat bij jou niet als zodanig vastgelegd.

Een KPN moderator kan jouw situatie bekijken. Zet daarvoor jouw persoonlijke gegevens (privé) in jouw KPN forum profiel. Het is daar alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Geef hier aan als je dat gedaan hebt. Een reactie van de moderator komt meestal binnen 1-2 dagen.


Hallo @RBxx ,

 

bedankt voor je aanvulling en top! Ik heb inmiddels de persoonsgegevens aangevuld dus nu maar afwachten! 🤞🏼
 

gr Harold


Hoi @Maand zonder internet .. Ik lees net het dossier en dit heeft inderdaad lang geduurd. Er moest nog toestemming gevraagd worden via de huurbaas en als wij KPNNetwerk aansturen zit daar altijd wel een tijd tussen.  Gelukkig is het nu opgelost maar ik snap dat je geen zin hebt om die maand dan ook voor de diensten te betalen.

Mijn voorstel is om die dagen te crediteren. Lijkt jou dat een goed plan?

 


Hoi @Erwin_ ,

Bedankt voor je antwoord! Dat lijkt mij inderdaad een goede oplossing!


@Maand zonder internet Ik heb het zojuist in het systeem gezet. Zou je bij de volgende factuur kunnen controleren of het bedrag in mindering is gebracht? Zo niet, weet je mij te vinden. 


@Erwin_ dat zal ik doen!

nogmaals bedankt!