Skip to main content

Goedemorgen.

Kpn plaats meerdere wifi experia boxen omdat de wifi niet goed is na metingen nu is er na 2 jaar 1 stuk zijn deze dan om te wisselen of moet ik 1 nieuwe kopen.

Goedemorgen.

Kpn plaats meerdere wifi experia boxen omdat de wifi niet goed is na metingen nu is er na 2 jaar 1 stuk zijn deze dan om te wisselen of moet ik 1 nieuwe kopen.

Hallo @Jach , heb je die zwarte vierkante? Waarom denk je dat deze defect is? Heb je al eens een fabrieks-reset gedaan?

Als je Experia Wifi nog geen 2 jaar oud is valt dit nog onder garantie en kun je er mee naar de KPN-winkel met de aankoopbon.

Als deze ouder dan 2 jaar is, geen garantie meer en zou je een nieuwe moeten kopen.

Voor particulieren is deze niet meer leverbaar, maar bij de zakelijke webshop nog wèl leverbaar, let op, de prijzen staan daar exclusief 21% BTW.

Succes.

 


Beste @Jach, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik ben inderdaad ook benieuwd of je al eens een reset gedaan hebt. Het klopt wat JanD zegt: als de Experia Wifi ouder dan 2 jaar is, dan zit er geen garantie meer op. Je zou dan kunnen overwegen om via de Wifi Manager SuperWifi punten aan te schaffen. Anders kan je met de Experia Wifi en de aankoopbon naar de KPN winkel.Â