Skip to main content

Ik wil meer informatie over overstappen van Ziggo naar KPN glasvezel. Helaas kan ik informatie niet op de site vinden en ook het sturen van e-mail is onmogelijk. Ik denk dat ik maar Ziggo ga mee verhuizen of is er een andere manier om informatie te krijgen. 

Wat wilt u er over weten?


Hoi @BeeOohOohDee 

De snelste manier is om even te bellen met het gratis nummer 0800 0402

Bereikbaar op ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00
Zon- en feestdagen gesloten

 


Ja bellen werkt het best, dan kun je alle vragen stellen en krijg je meteen antwoord. Succes en alvast welkom!😉


@BeeOohOohDee

 Overstappen naar Internet en TV | KPN

Abonnement opzeggen (ziggo.nl)

😉


Welkom bij ons op het forum @BeeOohOohDee, er zijn verschillende manieren waar je je vraag kunt stellen zoals je ziet. Is het via de voorgestelde wegen inmiddels gelukt? Als het nog niet gelukt is kan je je vraag hier ook stellen, we denken graag met je mee.


Beste Jasper, wij overwegen na verhuizing over te stappen naar KPN. Wanneer kunnen wij dit aanvragen/bestellen ?


Beste Jasper, wij overwegen na verhuizing over te stappen naar KPN. Wanneer kunnen wij dit aanvragen/bestellen ?

Hallo @BeeOohOohDee ,

Ik zou dit nu direct in gang zetten. Normaliter moet je dit zeker drie weken van te voren regelen. Maar nu midden in de zomervakantie kan die periode van drie weken wel eens te kort zijn. Bel nu dus even met 0800-0402. 


Het beste is inderdaad om dit op tijd aan te vragen. Je zei in je eerste bericht dat het over glasvezel gaat, is dat al aangesloten op jouw nieuwe adres of nog niet? Dat is daarbij ook van belang. Als het nog niet aangesloten is zal KPN Netwerk er ook aan te pas komen. Je kunt jouw nieuwe adres op hun site invullen, dan zie je wat de status (of planning) is van het adres. Op je profiel staan geen gegevens, daardoor is het voor mij moeilijk om inhoudelijk daar iets over te zeggen.

Als je belt met het nummer wat Noordzee al noemt kan een collega direct met je meekijken naar de mogelijkheden. Als het mogelijk is en je ziet het abonnement zitten kan de bestelling dan ook direct gedaan worden.