Skip to main content

Vorige week heb ik telefonisch samen met een medewerker het KPN Hussel pakket samengesteld. Hierbij hebben we de online generator ingevuld en zijn we tot een mooi pakket gekomen. Echter heb ik telefonisch al gewezen op het feit dat ik ook gebruik maak van KPN mobiel en dus volgens de site geen eenmalige activatiekosten hoef te betalen bij aanschaf van KPN Hussel. Echter zie ik op mijn factuur nu terug dat ik dit wel moet gaan betalen. De medewerker aan de telefoon heeft mij toegezegd dat dit wel op de faktuur staat maar dat men dit zou kwijtschelden. Graag zou ik willen weten hoe ik bevestigd kan krijgen dat deze eenmalige kosten a 25 euro ook daadwerkelijk niet betaald hoeven worden.

 

In afwachting op antwoord,

Angela

Echter heb ik telefonisch al gewezen op het feit dat ik ook gebruik maak van KPN mobiel en dus volgens de site geen eenmalige activatiekosten hoef te betalen bij aanschaf van KPN Hussel.

Hoe komt u hierbij? Dat u al mobiel heeft van KPN maakt niets uit. Als u voor vast internet nieuwe klant word, moet die 25 euro gewoon betaald worden.

Desalniettemin kan het zo zijn dat de medewerker beloofd heeft dat u deze niet hoeft te betalen. Dan kunt u ze misschien later gecrediteerd krijgen op een latere factuur. Maar in principe zou u het gewoon moeten betalen. 


Op de site staat dat als je al gebruik maakt van KPN mobiel, je de eenmalige activatiekosten niet hoeft te betalen. Hier heb ik het met de medewerker aan de telefoon ook over gehad en dit is toen bevestigd.


Op de site staat dat als je al gebruik maakt van KPN mobiel, je de eenmalige activatiekosten niet hoeft te betalen. Hier heb ik het met de medewerker aan de telefoon ook over gehad en dit is toen bevestigd.

Heeft u daar een linkje van? Of schermafdruk?


 


Welkom op het forum @Angela1992. Ik denk dat ik al weet wat hier misgaat. Per e-mail ben jij benaderd middels een actie. Omdat jij KPN mobiel hebt, hoef je geen activatiekosten te betalen bij een internet en tv abonnement.

Gebruikmaken van de korting
De klant kan de korting alleen verkrijgen door op de link in de e-mail te klikken, of door op de link in de MijnKPN omgeving te gebruiken. De korting kan dus niet aangeboden worden in de winkel of via de klantenservice. De klant kan zelf naar de website en zal de korting daar terugvinden in de shop als de klant aangeeft al mobiel van KPN of Telfort te hebben.

Uit jouw verhaal maak ik op dat het via de klantenservice nu is besteld, daardoor is nu de korting niet in mindering gebracht. Dit had de medewerker aan moeten geven, zodat je het zelf online had kunnen regelen.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik alsnog de korting op de activatiekosten in voeren.

 


Ik heb niets meer van je gehoord @Angela1992 Ik heb niets van meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat je op een andere manier de activatiekosten terug hebt gekregen.Â