Skip to main content

Enkele dagen geleden kreeg ik de eerste factuur van KPN

Het betreft de factuur die aangemaakt is naar aanleiding van dat KPN Telfort heeft overgenomen.

Op deze factuur staan onder andere ook een bedrag van € 10,29 als zijnde eenmalige kosten.

Dit verbaast mij en ben ik ook niet van plan te betalen. Het is per slot van rekening niet mijn opdracht of idee om over te stappen.

Hoe ga ik hier mee om?

Hallo @Frans begrijpt niet , bij de overgang van TFT naar KPN worden er 2 facturen aangemaakt.

Een slotfactuur van TFT die € 0,00 bevat en de nieuwe factuur van KPN voor de abokosten van de komende maand en de variabele kosten van TFT nog gemaakt in de vorige maand bij TFT zoals belkosten, huur film etc. Die kosten staan onder de noemer eenmalige kosten op de KPN-factuur.

 


Hallo @Frans begrijpt niet, welkom bij ons op het forum. Als je niets hebt gewijzigd aan jouw pakket zal het maandbedrag niet veranderen inderdaad. Het kan zijn dat je een 0 factuur hebt gehad van Telfort en kosten daarvan nu op de KPN factuur zijn gekomen. Is het met de uitleg van Jan duidelijk geworden? Als ik je er meer over kan vertellen kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven, dan kijk ik met je mee.